Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/1254
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorმაჭარაშვილი, ნანაka
dc.contributor.authorნიკოლაშვილი, მარიამka
dc.date.accessioned2019-12-30T09:06:58Z-
dc.date.available2019-12-30T09:06:58Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/1254-
dc.description.abstractMaster's work reflects the importance of emergency situations and urgent care management services to the public. The importance of the mood of the staff working for their effective and efficient work. Characteristics of the personnel attitude, description, differentiation of positive and negative factors. Searching for ways to eliminate negative factors and strengthening positive factors. The work presents the ways of raising the motivation of personnel and introduction in practice based on the views expressed by the staff themselves. Master's work has been used in foreign and Georgian literature, the study of the structures of foreign and Georgian emergency services, the working principles and assessment of employees' attitude based on different research and publications. The work studied 911 - Principles of Emergency Assistance and Emergency Management Services of America. The Administrative Structure of the Call Center Center is presented. The survey conducted by the Bureau staff is analyzed. It is noted that the personnel's view is more or less different in relation to various issues, though morality, which creates an organizational environment, is low. This means that staff require high selfconsciousness from leadership. The study also shows the types of calls received from the agency and the diagram showing dependence on the level of stress received by the staff. The second chapter of the Master's Study has been studied by the specifications and problems of the European 112.en
dc.description.abstractსამაგისტრო ნაშრომი ასახავს საგანგებო სიტუაციებისა და გადაუდებელი დახმარების მართვის სამსახურების მნიშვნელობას საზოგადოებისთვის. მომუშავე პერსონალის განწყობის მნიშვნელობას მათი ეფექტიანი და გამართული მუშაობისთვის. პერსონალის განწყობაზე მოქმედი ფაქტორების დახასიათებას, აღწერას, დადებითი და უარყოფითი ფაქტორების დიფერენციაციას. უარყოფითი ფაქტორების აღმოფხვრის გზების ძიებასა და დადებითი ფაქტორების გაძლიერების მიმართულებებს. ნაშრომი ითვალისწინებს პერსონალის მოტივაციის ამაღლების გზების დასახვასა და პრაქტიკაში დანერგვას თავად პერსონალის მხრიდან გამოთქმული მოსაზრებების საფუძველზე. სამაგისტრო ნაშრომში გამოყენებულია უცხოური და ქართული ლიტერატურა, შესწავლილია უცხოური და საქართველოს გადაუდებელი დახმარების სამსახურების სტრუქტურა, მუშაობის პრონციპები და თანამშრომელთა განწყობის შეფასება სხვადასხვა კვლევისა და პუბლიკაციის საფუძველზე. ნაშრომში შესწავლილია 911 - ამერიკის გადაუდებელი დახმარებისა და საგანგებო სიტუაციების მართვის მომსახურების პრინციპები. წარმოდგენილია ქოლ-ცენტრის სააგენტოს ადმინისტრაციული სტრუქტურა. გაანალიზებულია ბიუროს თანამშრომლებში ჩატარებული კვლევა. აღნიშნულია, რომ პერსონალის შეხედულება მეტ-ნაკლებად განსხვავებულია სხვადასხვა საკითხთან მიმართებაში, თუმცა მორალი, რომელსაც ქმნის საორგანიზაციო გარემო, არის დაბალი. ეს კი ნიშნავს, რომ პერსონალი მოითხოვს მაღალი თვითშეგნებით დამოკიდებულებას ხელმძღვანელობისგან. კვლევაში ასევე ნაჩვენებია სააგენტოში მიღებული ზარის ტიპები და პერსონალის მხრიდან მიღებული სტრესის დონის მასზე დამოკიდებულების გამომხატველი დიაგრამა. სამაგისტრო ნაშრომის მეორე თავში შესწავლილია ევროპული 112-თვის დამახასიათებელი სპეციფიკა და პრობლემები.ka
dc.format.extent90 გვ.ka
dc.language.isokaen
dc.publisherIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.publisherივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.subject9-1-1-ის სააგენტოka
dc.subject1-1-2-ის სააგენტოka
dc.subjectმომსახურებაka
dc.title112-ის თანამშრომლების დაბალი მოტივაციის მიზეზები და მათი აღმოფხვრის გზები მომსახურების შემდგომი გაუმჯობესების მიზნითka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameMaster of Arts in Public Policy and Administrationen
thesis.degree.nameსაჯარო მმართველობის მაგისტრიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineსახელმწიფო მართვა და საჯარო პოლიტიკა. Public Policy and Administrationka
thesis.degree.grantorივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი.ka
dc.contributor.institutionIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.contributor.institutionივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Social and Political Sciencesen
dc.contributor.facultyსოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
MA Thesis.Nikolashvili sajaro2019.pdf112-ის თანამშრომლების დაბალი მოტივაციის მიზეზები და მათი აღმოფხვრის გზები მომსახურების შემდგომი გაუმჯობესების მიზნით1.02 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

161
checked on May 1, 2024

Download(s)

578
checked on May 1, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.