Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/1221
Title: განათლების საკითხებზე მომუშავე საზოგადოებრივი ორგანიზაციების განვითარების შემაფერხებელი ფაქტორები
Authors: ჭანტურია, გიორგი 
Advisor: მატარაძე, თეონა 
Degree Name: სოციალურ მეცნიერებათა მაგისტრი ორგანიზაციის განვითარებაში.
Degree Discipline: ორგანიზაციის განვითარება და კონსულტირება. Organization Development and Consulting
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Degree Grantor: ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. 
Institution: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Faculty: Faculty of Social and Political Sciences 
სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი 
Keywords: ორგანიზაციული განვითარების მოდელების მიმოხილვა
საერთაშორისო გამოცდილება
საგნობრივი ასოციაციების ორგანიზაციულ განვითარების შემაფერხებელი ფაქტორები
Issue Date: 2019
Publisher: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Abstract: 
General Education is a constitutional right for the Georgian citizens and the government finances it. Today, the system faces serious challenges, including the problems about quality and equity. According to both national and international research, schools are unable to develop in students the so-called life/soft skills or in other words – key competencies. With that, they are unable to fulfill the main national goals of general education.
Arguably, teachers play the most important role in general education development. Unfortunately, neither their competencies nor qualification is of the desired standards. Besides, the profession is not valued and recognized. In order for that to be changed, it is important that teacher subject associations are strong and effectively engaged in policy formation processes.

ზოგადი განათლება საქართველოს მოქალაქეების კონსტიტუციით გარანტირებული უფლებაა, რომელსაც სრულად აფინანსებს სახელმწიფო. დღესდღეობით, საქართველოში ზოგადი განათლების სისტემა უმწვავესი პრობლემების წინაშე დგას. მათ შორის, ყველაზე მნიშვნელოვანია განათლების ხარისხისა და მასზე თანაბარი ხელმისაწვდომობის საკითხები. როგორც საერთაშორისო ასევე ეროვნული კვლევების მიხედვით, ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებები ვერ ახერხებენ მოსწავლეების თანამედროვე უნარებით ე.წ. გამჭოლი კომპეტენციებით აღჭურვას (PIRLS, 2013) (TALIS, 2015) ანუ ზოგადი განათლების ეროვნული მიზნების მიღწევას.

სასკოლო განათლების განვითარებისათვის ყველაზე მნიშვნელოვან როლს მასწავლებლები ასრულებენ. სამწუხაროდ, მასწავლებელთა როგორც კომეპტენცია ასევე კვალიფიკაცია ვერ პასუხობს თანამედროვე მოთხოვნებს. გარდა ამისა, თავად პროფესია არ არის სათანადოდ აღიარებული და დაფასებული. საქართველოში მასწავლებლის პროფესიის პრესტიჟის ზრდისა და რეგულირების სისტემის შემდგომი განვითარებისათვის აუცილებელია საგნობრივი ასოციაციების გაძლიერება და განათლების პოლიტიკის ფორმირების პროცესებში ეფექტიანი მონაწილეობა.
URI: https://openscience.ge/handle/1/1221
Appears in Collections:სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
MA-Thesis.Chanturia giorgi org2019.pdfგანათლების საკითხებზე მომუშავე საზოგადოებრივი ორგანიზაციების განვითარების შემაფერხებელი ფაქტორები803.59 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

84
checked on May 17, 2024

Download(s)

246
checked on May 17, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.