Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/1145
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorგერსამია, მარიამka
dc.contributor.authorსამხარაძე, ხატიაka
dc.date.accessioned2019-12-20T09:28:36Z-
dc.date.available2019-12-20T09:28:36Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/1145-
dc.description.abstractსამაგისტრო ნაშრომში - „სატელევიზიო ახალი ამბების მედიაეფექტები და ფრეიმები“ განხილულია სამი ქართული ტელევიზიის, „რუსთავი 2-ის“, „იმედისა“ და „პირველი არხის“ მთავარი საინფორმაციო გამოშვებების დღისწესრიგი. კვლევის მიზანია შეადაროს ერთმანეთს, როგორ გააშუქეს ტელევიზიების მთავარმა საინფორმაციო გამოშვებებმა „სარალიძის საქმის“, „ბასიანის სპეცოპერაციისა“ და „გავრილოვის ღამის“ ყველაზე აქტიური მედიაფაზები. რადგან სწორედ ყველაზე აქტიურ მედიაფაზებში ფიქსირდება საზოგადოების აქტივობა. რამდენად დიდია საზოგადოების ინტერესი, ამას ადასტურებს ის მაშტაბური საპროტესტო აქციები, რამაც შექმნა პოლიტიკური, საზოგადოებრივი და მედიის დღისწესრიგი. კვლევის მიზანია დაადგინოს, რა ფრეიმებით და ეფექტებით ახერხებს მედია, რომ ერთი ადამიანის, ან ერთი სოციალური ჯგუფის ტრაგედია იქცეს ეროვნულ ტრაგედიად. კვლევაში ნაჩვენებია 2017-2019 წლების საქართველოს უახლესი ისტორიაში მომხდარი ყელაზე მაშტაბური საპროტესტო გამოსლები. როგორ დაიწყო, როგორ განვითარდა და რა შედეგით დასრულდა სახალხო პროტესტი საქართველოში. კვლევა ეფუძნება თვისობრივ-რაოდენობრივ კონტენტანალიზს. კვლევაში მოცემულია კონკრეტული რიცხვები, რომლიც მეშვეობითაც ვხედათ რომელმა ტელევიზიამ უფრო მეტი დრო და ჟურნალისტი დაუთმო საკითხის გაშუქებას. კვლევაში მოცემულია ჟურნალისტური ტექსტისა და ფრეიმების ანალიზი. ნაშრომი ჩატარებული კვლევის საფუძველზე, პასუხობს კითხვას ასრულებს თუ არა ქართული მედია ჟურნალისტიკის ერთ-ერთ მთავარ პრინციპს, იყოს დამაკავშირებელი რგოლი, ხელისუფლებასა და ხალხს შორის.ka
dc.description.abstractThere are discussed daily news releases agenda of three Georgian TV Companies: Rustavi 2, Imedi and First Channel in the present Master’s Thesis - „TV Media News and Frames“. The aim of the research is to compare how the main news programs of TV channels cover the most active media phases of „Saralidze’s Case“ „Basiani Special Operation“ and „Gavrilov’s Night“. Because the most active media phases are outlined public activity. The large-scale protest rallies show how big is public interest that has created a political, public and media agenda. The goal of the study is to determine the frames and effects through which media manages the tragedy of one person or one social group to become national tragedy. The survey shows large-scale protest rallies in the recent history of Georgia in 2017-2019. How started, how had been developed and how ended people's protests in Georgia The study is based on qualitative-quantitative content analysis. The survey provides specific numbers that show which TV channels have spent more time and engaged journalist to cover this issue. The analysis of journalistic text and frames are given in the study. The work based on the research conducted answers the question whether the Georgian media fulfills one of the main principles of journalism to be a connecting link between the authorities and the people.ka
dc.format.extent97 გვ.ka
dc.language.isokaen
dc.publisherIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.publisherივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.subjectძლიერი გავლენის მაგალითებიka
dc.subjectმედიაზემოქმედების თეორიებიka
dc.subjectაქციაka
dc.titleსატელევიზიო ახალი ამბების მედია ეფექტები და ფრეიმებიka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameჟურნალისტიკის მაგისტრიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineმედია და ახალი ტექნოლოგიები. Media and New Technologyka
thesis.degree.grantorივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი.ka
dc.contributor.institutionIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.contributor.institutionივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Social and Political Sciencesen
dc.contributor.facultyსოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.grantfulltextopen-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
samagistro samkharadze.pdfსატელევიზიო ახალი ამბების მედია ეფექტები და ფრეიმები1.62 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

240
checked on Jun 7, 2024

Download(s)

947
checked on Jun 7, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.