დათვალიერება შემდეგის მიხედვით: ავტორი
ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი
ნაჩვენებია შედეგი 1-დან 14-ის ჩათვლით 14-დან
გამოცემის თარიღი | სათაური | ავტორ(ებ)ი |
2021 | „გაგებაზე ორიენტირებული კურიკულუმის დაგეგმვის“ თეორიის რეალიზაცია პრაქტიკაში („გივი ზალდასტანიშვილის სახელობის ამერიკული აკადემიის“ მაგალითზე) | ღამბაშიძე, ნინო |
2023 | ეთნიკური უმცირესობების აკულტურაცია საქართველოში | გვეტაძე, ანნა |
2022 | ეთნიკური უმცირესობების წარმომადგენელი სტუდენტების აკულტურაციის ორიენტაციები: დეტერმინანტები და შედეგები | ტყეშელაშვილი, თინათინ |
2022 | ენობრივი პროდუქციის ნეიროფსიქოლოგიური და ლინგვისტური ანალიზი ტიპურად განვითარებული ენობრივი უნარის, ექსპრესიული ენის დარღვევისა და აუტიზმის სპექტრის აშლილობის მქონე 4-6 წლის ასაკის ქართულენოვან ბავშვებთან | დოღაძე, ირინე |
2020 | ინტეგრირებული სწავლების პრობლემები ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლაში | ბუსხრიკიძე, ელისაბედ |
2023 | კითხვის უნარის განვითარების სტრატეგიები კითხვის სირთულის მქონე დაწყებითი საფეხურის მოსწავლეებისთვის | შაშვიაშვილ, მაია ; ქიტიაშვილი, ზაქარია |
2022 | მასწავლებელთა მოტივაციის, თვითეფექტურობისა და სოციალური იდენტობის ურთიერთმიმართება (ეიზენის „დაგეგმილი მოქმედების თეორიის” პერსპექტივიდან) | გველესიანი, თამარი |
2023 | მოსწავლეთა ინტერესებსა და მათ პიროვნულ მახასიათებლებს შორისკავშირის კვლევა - პროფორიენტაციის ხელშეწყობის საშუალება | საბაური, თინათინ |
2022 | პრობლემური ქცევისადმი მოწყვლადობის ფსიქოსოციალური ფაქტორები ქართველ მოზარდებში | ბანძელაძე, თინათინი |
2022 | უმაღლეს საგანმანათლებლო დაწესებულებებში დარგობრივი ენის სწავლების პრაქტიკის კვლევა (გერმანული ენის მაგალითზე) | ფანცულაია, ქეთევან |
2021 | ფატალიზმი - ქართული კულტურული მოდელი | ჩხაიძე, თამარ |
2019 | ფუნქციის სწავლების საკითხები ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლის საბაზო და საშუალო საფეხურზე | წამალაშვილი, დავით |
2023 | ცოლ-ქმრული კონფლიქტი და მოზარდის ფსიქო-სოციალურიკეთილდღეობა; მედიაციური და მოდერაციული ანალიზი | ქიტოშვილი, ნინო |
2022 | „ხარისხის უზრუნველყოფისა და ინტერნაციონალიზაციის პროცესების ურთიერთმიმართების კვლევა უმაღლესი განათლების მესამე საფეხურზე“ | ვარდოსანიძე, ფიქრია |