Skip navigation
Home
Communities
& Collections
Research Outputs
Researchers
Organizations
Projects
Explore by
Research Outputs
Researchers
Organizations
Projects
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
ქართული
English
Digital Repository of Georgian Scientific Works
"Digital Repository of Georgian Scientific Works" is the national level Open Access digital repository. It was created by
Tbilisi State University National Science Library
and
Georgian Integrated Library Information System Consortium (GILISC)
in 2018. This service increases the visibility of Georgian scientific community's research and the materials within it are centrally stored and preserved. Since 2022 the repository is available in
European Open Science Cloud (EOSC)
.
Digital Repository of Georgian Scientific Works
Research Outputs
Browsing by Author
ბიზნესის ფაკულტეტი
Enter a last name
Or, select a letter below to browse by last name
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 68 to 87 of 119
< previous
next >
Issue Date
Title
Author(s)
2016
ადამიანური კაპიტალის ტრანსფორმაცია და ინოვაციური პროცესების აქტივიზაცია
მუჯირი, ირინა
2020
ბიზნეს გარემო საქართველოში - ბიზნესის ზრდისა და განვითარების მნიშვნელოვანი ფაქტორი
Chelidze, Irakli
; ჭელიძე, ირაკლი
2018
ბიზნესის ინტერნაციონალიზაცია და საერთაშორისო კომპანიების მართვის პრობლემები
Kakhadze, Tamar
; კახაძე, თამარ
2016
გადაწყვეტილების მიღების ორგანიზაცია საქართველოს რეგიონულ და კორპორაციულ სტრუქტურებში
მახარაშვილი, ირმა
2020
გასართობი ცენტრების მარკეტინგული სტრატეგიები საქართველოში
Turenko, Tsitsi
; ტურენკო, ციცი
2020
გუერილა მარკეტინგი საქართველოში
ლეაჟავა, ლაშა
2020
დაზღვევის ფორმირება და მართვის სრულყოფის მიმართულებები საერთაშორისო ბიზნესში
ჩოჩია, ქრისტინა
2020
ეკონომიკური გლობალიზაციის გავლენა გარდამავალი ქვეყნების ეკონომიკაზე
კახაძე, თენგიზ
2020
ეკონომიკური ინტეგრაციის გავლენა საერთაშორისო ბიზნესის განვითარებაზე
ჯავახიშვილი, დავით
2020
ელექტრონული კომერციის განვითარების ტენდენციები და პერსპექტივები საქართველოში
ბრეგაძე, ლიანა
2020
ექსპორტის მხარდაჭერის თანამედროვე სახელმწიფო სისტემა
გიორგაშვილი, გიორგი
2020
ვაჭრობა, ინვესტიციები და ეკონომიკური ზრდა
ხვედელიანი, მირიან
2020
ვლოგური მარკეტინგის ნიშა ქართულ მარკეტინგულ სივრცეში
მარუაშვილი, ანნა
2019
თბილისის საბრენდო სახის პოპულარიზაცია საერთაშორისო ტურიზმის მოსაზიდად
იობაშვილი, დავით
2020
ინვესტიციები ინოვაციებში - ეკონომიკური ზრდის საკვანძო ფაქტორი
მარაქველიძე, ვალერი
2019
ინტერნეტ მარკეტინგის როლი მცირე ბიზნესის განვითარებაში
ჩაჩუა, თალიკო
2020
კომპანიების ინტერნაციონალიზაციის თანმდევი რისკები და მათი მართვის შესაძლებლობები საქართველოში
მაჩხაშვილი, სოფიო
2020
კორპორაციული კულტურის გავლენა კომპანიის რენტაბელობაზე
ჯაყელიძე, სულხან
2016
ლიდერობა და ორგანიზაციული კულტურა მენეჯმენტის სისტემაში
მხეიძე, ნინო
2020
მარკეტინგი და ეთნოკულტურული თავისებურებები საერთაშორისო ბაზარზე
ბაჩანა, ზარქუა