სანაძე, რუსუდანკუსრაშვილი, მარიმარიკუსრაშვილი2019-12-022019-12-022019https://openscience.ge/handle/1/849The following Master's thesis concerns on the level of students' awareness regarding the Erasmus Mundus Exchange Program. The issue is examined by the example of the English philology students of four Universities. In the modern epoch, in the context of the acceleration of globalization, higher education is associated with not only the acquaintance of the profession but with the education of the citizen with international values. A citizen who will not be a member of a local community, but who will be a member of an international community. Consequently, Georgian Universities have implemented a mission in the process of globalization that they will not be only small enterprises of education, but also actively engaged in international process of changes. International values will not be shared without contact with countries, especially in the con text of education. This contact means involving students, academic and administrative personnel in different international activities. As a result, first of all, the university and then the state will benefit from the improvement of the quality of education. Before studying this issue, we discussed the higher education systems of several countries (Georgia, Germany, Lithuania) in the context of globalization. In the thesis we also present a discussion of the Bologna process, its goals and the tasks to achieve these goals, we review the documents of the Bologna Process and its preambles in detail. Based on the subject of the Master's thesis, in the theoretical part we are talking about the modules of Erasmus program and its accompanying statistical data.სამაგისტრო ნაშრომი ეხება სტუდენტების ინფორმირებულობის დონის კვლევას ერასმუს მუნდუსის გაცვლით პროგრამასთან დაკავშირებით. საკითხს ვიკვლევთ ოთხი უნივერსიტეტის ინგლისური ფოლოლოგიის მიმართულების სტუდენტების მაგალითზე. თანამედროვე ეპოქაში, გლობალიზაციის დაჩქარების პირობებში, უმაღლესი განათლების მიღება ასოცირდება არა მხოლოდ პროფესიის დაუფლებასთან, არამედ საერთაშორისო ღირებულებების მატარებელი მოქალაქის აღზრდასთან. მოქალაქე, რომელიც იქნება არა ლოკალური, არამედ საერთაშორისო საზოგადოების წევრი. შესაბამისად, ქართულმა უნივერსიტეტებმა, გლობალიზაციის პროცესში იტვირთეს მისი, რომ არ იყვნენ , მხოლოდ განათლების მიმწოდებელი პატარა ,,საწარმოები“, არამედ აქტიურად ჩაერთვნენ საერთაშორისო ცვლილებების პროცესში. საერთაშორისო ღირებულებების გაზიარება კი არ მოხდება, თუ არ შედგა კონტაქტი ქვეყნებს შორის, განსაკუთრებით განათლების ჭრილში. ეს კონტაქტი გულისხმობს სტუდენტების, აკადემიური და ადმინისტრაციული პერსონალის ჩართვას სხვადსასხვა საერთაშორისო აქტივობებში. რის შედეგადაც, პირველ რიგში, უნივერსიტეტი და შემდეგ უკვე კონკრეტული სახელმწიფო მიიღებს სარგებელს განათლების ხარისხის გაუმჯობესების თვალსაზრისით. აღნიშნული საკითხის კვლევამდე გლობალიზაციის ჭრილში განვიხილეთ რამდენიმე ქვეყნის (საქართველო, გერმანია, ლიტვა) უმაღლესი განათლების სისტემა. ასევე ნაშრომში წარმოგიდგენთ მსჯელობას ბოლონიის პროცესის, მისი მიზნების და მიზანზე გასასვლელი ამოცანების შესახებ, დაწვრილებით განვიხილავთ ბოლონიის პროცესის დოკუმენტებსა და მათ პრეამბულებს. სამგისტრო ნაშრომის თემატიკიდან გამომდინარე, თეორიულ ნაწილში ვსაუბრობთ ერასმუსის თოთოეულ მოდულსა და მასთან დაკავშირებულ სტატისტიკურ მონაცემებზე.kaსტუდენტების ინფორმირებულობის დონეერასმუს მუნდუსიგაცვლითი პროგრამასტუდენტების ინფორმირებულობის დონე ერასმუს მუნდუსის გაცვლით პროგრამასთან დაკავშირებითინგლისური ფილოლოგიის მიმართულების სტუდენტების მაგალითზეmaster thesis