ქიტიაშვილი, ზაქარიატყეშელაშვილი, მარიამიმარიამიტყეშელაშვილი2019-11-292019-11-292019https://openscience.ge/handle/1/808On socialization as a social-pedagogical phenomenon has a significant impact the means mass communication (including television) and is the Mezofactor of socialization. Mass media, including television, along with many other functions, have a function of education, especially when are talking about public broadcaster which is "publicly funded, independent of the government and accountable to society" It is interesting to note how the First Channel of the Public Broadcaster covers education issues. Research News- In the modern Georgian reality is sought the resource / research related to coverage of educational subject matter on public broadcaster. However, we cannot occur depth analyze of the subject matter and programs that are dedicated to the topic of education, accordingly, this research is original and represents the novelty. The aim of the master's thesis is - The study of the educational field coverage on the example of the First Channel of the Public Broadcaster. Research tasks- processing of secondary information / review of existing literature on the example of Georgia and foreign countries; determination of the issue / problem; development of research methodology; research; analysis of information received as a result of research; development of conclusions and recommendations. The subject of research- practice on covering of education issues by the First Channel of Public Broadcaster. Research object- The programs of the First Channel of the Public Broadcaster, in which integrated the theme of education. Research hypothesis- Education issues are not properly covered. As a result of the research, we received interesting data because the problem was presented in complexity. In this work are detailed reviewed the results of research in the form of conclusions and recommendations.სოციალიზაციაზე, როგორც სოციალურ–პედაგოგიკურ მოვლენაზე, მასობრივი კომუნიკაციის საშუალებები (მათ შორის ტელევიზია) მნიშვნელოვან გავლენას ახდენს და სოციალიზაციის მეზოფაქტორებად გვევლინება. მასობრივი ინფორმაციის საშუალებებს, მათ შორის ტელევიზიას, ბევრ სხვა ფუნქციასთან ერთად, განათლების ფუნქციაც ეკისრება, განსაკუთრებით მაშინ, როცა „საჯარო დაფინანსებით მოქმედ, ხელისუფლებისაგან დამოუკიდებელ და საზოგადოების წინაშე ანგარიშვალდებულ“ საზოგადოებრივ მაუწყებელზე ვსაუბრობთ. საინტერესოა, თუ როგორ აშუქებს საზოგადოებრივი მაუწყებლის პირველი არხი განათლების სფეროს თემატიკას. კვლევის სიახლე - თანამედროვე ქართულ რეალობაში იძებნება საზოგადოებრივ მაუწყებელზე განათლების სფეროს თემატიკის გაშუქებასთან დაკავშირებული რესურსი/კვლევა, თუმცა აღნიშნულ საკითხზე ვერ ვხვდებით თავად განათლების თემატიკაზე მიძღვნილი სიუჟეტების, გადაცემების სიღრმისეულ ანალიზს, შესაბამისად, ჩატარებული წინამდებარე კვლევა ორიგინალურია და წარმოადგენს სიახლეს. სამაგისტრო ნაშრომის მიზანი - განათლების სფეროს თემატიკის გაშუქების პრაქტიკის კვლევა საზოგადოებრივი მაუწყებლის პირველი არხის მაგალითზე კვლევის ამოცანები - მეორეული ინფორმაციის დამუშავება/არსებული ლიტერატურის მიმოხილვა საქართველოსა და უცხო ქვეყნის მაგალითზე; საკითხის/პრობლემის განსაზღვრა; კვლევის მეთოდოლოგიის შემუშავება; კვლევა; კვლევის შედეგად მიღებული ინფორმაციის ანალიზი; დასკვნებისა და რეკომენდაციების შემუშავება. კვლევის საგანი - საზოგადოებრივი მაუწყებლის პირველი არხის მიერ განათლების სფეროს თემატიკის გაშუქების პრაქტიკა კვლევის ობიექტი - საზოგადოებრივი მაუწყებლის პირველი არხის გადაცემები, რომლებშიც ინტეგრირებულია განათლების თემატიკა. კვლევის ჰიპოთეზა - განათლების საკითხების გაშუქება ჯეროვნად არ ხორციელდება. წინამდებარე ნაშრომში დაწვრილებითაა განხილული კვლევის შედეგები, რომლებიც მოცემულია დასკვნებისა და რეკომენდაციების სახით.kaგანათლების სფეროსაზოგადოებრივი მაუწყებლიოციალური პედაგოგიკაგანათლების სფეროს თემატიკის გაშუქების პრაქტიკის კვლევა საზოგადოებრივი მაუწყებლის პირველი არხის მაგალითზეmaster thesis