ნიკურაძე, გიორგიმრევლიშვილი, ეკაეკამრევლიშვილიდევიძე, მარიამმარიამდევიძექვლივიძე, გვანცაგვანცაქვლივიძე2020-05-272020-05-272019https://openscience.ge/handle/1/1853Nowadays, the key to the success of business is customer satisfaction. Therefore, the biggest challenge for companies, is to understand customer’s needs and preferences. The popularity of this trend has finally formed the concept of the Customer Relationship Management (CRM). CRM is like a business strategy and its main goal is to establish long-term and profitable relationship between company and its customers, based on the correctly selected processes. Organizations try to receive useful and necessary information about customers from different sources. As a result of such kind of interaction, finally there is huge amount of raw information about users in company database, which needs to be processed. In order to convert the raw data into new opportunity, business needs flexible tools, that can predict opportunities based on processing and analysis of the received information in minimum time and with the lowest probability of making mistakes. One of the revolutionary proposals, regarding the above mentioned process, is what can be achieved through the integration of artificial intelligence (AI) and CRM systems. Through artificial intelligence we can reach higher level of customer relationship and management of data...დღევანდელ დროში ბიზნესის წარმატებით მართვის მთავარ გასაღებად მომხმარებლის კმაყოფილება სახელდება. აქედან გამომდინარე ბოლო წლების გამოწვევად იქცა მომხმარებლების საჭროებებისა და უპირატესობებში უკეთ გარკვევა. აღნიშნული ტენდენციის პოპულარიზაციამ საბოლოოდ საფუძველი ჩაუყარა მომხმარებლებთან ურთიერთობის მართვის (CRM) კონცეფციას. CRM არის ბიზნესის ერთგვარი სტრატეგია, რომელს მთავარი მიზანია სწორად შერჩეული პროცესების მეშვეობით მომხმარებლებთან გრძელვადიანი და მომგებიანი ურთიერთობები ჩამოყალიბება. ორგანიზაციები ცდილობენ სხვადასხვა წყაროებიდან მომხმარებლების შესახებ მაქსიმალურად საჭირო და სასარგებლო ინფორმაციის მოპოვებას. მსგავსი ინტერაქციის შედეგად კი საბოლოოდ, კომპანიის მონაცემთა ბაზებში მომხმარებლების შესახებ უზარმაზარი დაუმუშავებელი ინფორმაცია იყრის თავს. იმისთვის, რომ მოხდეს არსებული ინფორმაციის გარდაქმნა ახალ შესაძლებლობად, ბიზნესს სჭირდება მოქნილი ხელსაწყოები, რომლებიც შეძლებენ მიღებული ინფორმაციის დამუშავებისა და გაანალიზების საფუძველზე გარკვეული პროგნოზების შემოთავაზებას, რაც მთავარია დროის მინიმალური დანახარჯითა და შეცდომების დაშვების დაბალი ალბათობით. ამ მიმართულებით, ერთ-ერთი ყველაზე რევოლუციური შემოთავაზება არის ის, რაც ხელოვნური ინტელექტისა (AI) და CRM სისტემების ინტეგრაცის შედეგად მიიღწევა. ხელოვნური ინტელექტის გამოყენებით შესაძლებელია მივაღწიოთ მომხმარებელთან ურთიერთობისა და მის შესახე არსებული ინფორმაციის მართვის ბევრად მაღალ ხარისხს...kaCRM & AIArtificial intelligenceCustomer relationship managementხელოვნური ინტელექტიმომხმარებლებთან ურთიერთობის მართვახელოვნური ინტელექტის გამოყენებით მომხმარებელთა შესახებ არსებული ინფორმაციის მართვა. CRM ტექნოლოგიების კავშირი ხელოვნურ ინტელექტთანmaster thesis