მაისაშვილი, ხათუნაგიგაური, ნინონინოგიგაური2020-01-142020-01-142019https://openscience.ge/handle/1/1344წინამდებარე ნაშრომის მიზანია, ემპირიული მონაცემების, კერძოდ, 27 მედიანიმუშის ანალიზზე დაყრდნობით ვუჩვენო, როგორ აქცევს მედია საკუთარ დღის წესრიგში საზოგადოებრივი აზრის კვლევების შედეგების ინტერპრეტაციას. უფრო განზოგადებულად რომ ვთქვათ, საკვალიფიკაციო ნაშრომი შეეხება საზოგადოებაში არსებული განწყობების ორმაგ დეკოდირებას: (1) დეკოდირება, რომლის მეშვეობითაც საზოგადოებრივი განწყობა კუმულაციურად აისახება სოციოლოგიური სამსახურების ანგარიშებში და (2) მეორადი დეკოდირება, რომლის დროსაც მედია საკუთარი დღის წესრიგის ფარგლებში, საკუთარი ღირებულებების სიტემაში აქცევს სოციოლოგიური კვლევის შედეგებს. ნაშრომში განხილულია ქართული საზოგადოების შემსწავლელი ორგანიზაციების, „ფრიდომ ჰაუსისა“ და ამერიკის ეროვნულ-დემოკრატიული ინსტიტუტის რეგულარული გამოკითხვების ბოლო რაუნდის (2018 წლის მარტი) შედეგად მიღებული მონაცემების შერჩევის კრიტერიუმები და ინტერპრეტაციის შინაარსობრივი ფარგლები სამი ქართული სატელევიზიო არხის სამაუწყებლო ბადეში: რუსთავი-2, იმედი და საზოგადოებრივი მაუწყებელი.76 გვ.kaმედიის გავლენასაზოგადოებრივი აზრიმედიის გავლენა საზოგადოებრივ აზრზეmaster thesis