განათლების, ზუსტ და საბუნებისმეტყველო მეცნიერებათა ფაკულტეტიხეთაგური, თამუნაკუპრეიშვილი, რიმარიმაკუპრეიშვილი2020-04-082020-04-082019https://openscience.ge/handle/1/1710Teaching foreign languages pursues the practical aim. Namely, it means absolutely communicational goal. We should provide the pupil the knowledge in order to enable them to speak in a foreign language, to communicate successfull with the representatives of other cultures to improve and enrich the level of the knowledge of the language independently. It is essential to teach communicative strategies, because teaching communication allows pupils to learn linguistic skills. It is also important that the learner’s experience and knowledge should be used in practice. Communication is a difficult linguistic process. The language is realized in speech. Communication means oral or written relations between two or more people. Speech and understanding are urgent components for implementing oral communication. It is causes necessity of development of communication skills. The goal of research is to analyzing all the components which every teachers should take into consideration while teaching communication. It explores all types and strategies of communication,solutions of the emerged problems and development of communication techniques. The novelty of this work is the experiment where we talk about communication techniques which will help pupils and teachers to improve their communication process.უცხოური ენების სწავლება ისახავს პრაქტიკულ მიზანს, კერძოდ, გულისხმობს სწავლების მთელი პროცესის კომუნიკაციურ მიმართულებას. მოსწავლეს უნდა მივცეთ ისეთი ცოდნა, რომ მან შეძლოს უცხოურ ენაზე მეტყველება, წარმატებული კომუნიკაცია სხვა კულტურის წარმომადგენლებთან, ენის ფლობის დამოუკიდებლად გაღრმავება და გამდიდრება. საჭიროა, კომუნიკაციის სტრატეგიების სწავლება, რადგან კომუნიკაციის სწავლება მოსწავლეებს საშუალებას აძლევს გაიადვილონ ენობრივი და მეტყველებითი მასალის შესწავლა. ასევე მნიშვნელოვანია, მოსწავლის მიერ მიღებული ცოდნა და გამოცდილება პრაქტიკაში იყოს გამოყენებული. კომუნიკაცია რთული ლინგვისტური პროცესია. ენა მეტყველებაში რეალიზდება. კომუნიკაცია კი გულისხმობს ორ ან მეტ ადამიანს შორის ზეპირ ან წერით მეტყველებას. ზეპირი მეტყველების განსახორციელებლად აუცილებელია თქმა და გაგება, რაც ქმნის კომუნიკაციის უნარ-ჩვევის განვითარების აუცილებლობას. ნაშრომი მიზნად ისახავს ყველა იმ კომპონენტის გაანალიზებას, რომელიც ყველა მასწავლებელმა უნდა გაითვალისწინოს კომუნიკაციის სწავლებისას. იგი იკვლევს კომუნიკაციის სახეებს და სტრატეგიებს, კომუნიკაციის დროს წამოჭრილ პრობლემებსა და მათი გადაჭრის გზებს, ასევე კომუნიკაციის ტექნიკის განვითარებას. ნაშრომში სიახლეა ექსპერიმენტი, რომელშიც წარმოდგენილია კომუნიკაციის ტექნიკების გამოყენება, რომელიც ხელს შეუწყობს მოსწავლეებს და მასწავლებლებს კომუნიკაციის პროცესის გაუმჯობესებაში.kaკომუნიკაციის სწავლებაინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიებიინტერაქტიული სწვლებაკომუნიკაციური უნარის განვითარება ინგლისურ ენაშიmaster thesis