ბერიკაშვილი, ლიაბაიაშვილი, გიორგიგიორგიბაიაშვილი2018-07-112018-07-112018https://openscience.ge/handle/1/73Master's thesis includes the history of development and production of beekeeping in Georgia. Also, the nutritional value of consumption of products derived from beekeeping. Its positive and medicinal properties. Based on secondary information, the honey world and the domestic (Bulgaria, Turkey, Russia) markets are analyzed. Master's work deals with honey's local market, brands and companies on the same market. Some of the stories, Goals, tasks, strategies, strengths and weaknesses about them. Georgian honey strategic markets.სამაგისტრო ნაშრომი მოიცავს საქართველოში მეფუტკრეობის განვითარების და წარმოების ისტორიას. ასევე მეფუტკრეობის შედეგად წარმოქმნილი პროდუქტების მოხმარების კვებით მნიშვნელობას. მისი დადებით და სამკურნალო თვისებები. მეორადი ინფორმაციის საფუძველზე შესწავლილი და გაანალიზებულია თაფლის მსოფლიო და რამდენიმე ქვეყნის შიდა (ბულგარეთი, თურქეთი, რუსეთი) ბაზრები. სამაგისტრო ნაშრომიში განხილულია თაფლის ადგილობრივი ბაზარი, ამავე ბაზარზე არსებული ბრენდები და კომპანიები. ზოგიერთი მათაგანის ისტორია, მიზნები, ამოცანები, სტრატეგიები, ძლიერი და სუსტი მხარეები. ასევე ქართული თაფლის სტრატეგიულ ბაზრები.kaსაერთაშორისო მარკეტინგიმეფუტკრეობის პროდუქტებიBeekeeping end products marketingმეფუტკრეობის საბოლოო პროდუქტების მარკეტიგიmaster thesis