წულაძე, ლიაბერძენიშვილი, ამირანენუქიძე, მანანამანანაენუქიძე2020-01-162020-01-162019https://openscience.ge/handle/1/1396The aim of the research is to study Georgian students’ self-presentation at European Universities. Nowadays, in terms of Europeanisation it is very important for Georgia, how its national identity will be presented to the international audience and how it will gain positive image in European Union. In this regard, one should pay attention not only to elite discourse, but to popular discourse of ordinary citizens as well. As ordinary citizens, Georgian students can take positive messages about Georgia in foreign countries and present Georgia in different universities of European Union. Accordingly, I am interested in how Georgian students represent their national identity in Europe, how they gain positive image and how they avoid stigmatization. Based on the research aim, the following objectives have been identified: 1. Which aspects of their national identity do Georgian students represent and which they conceal 2. Which strategies do they use to gain positive image and avoid stigmatization at universities 3. How similar/different is self-presentation of national identity in East European and West European Universitiesკვლევის მიზანს წარმოადგენს იმის შესწავლა, თუ როგორ ხდება ქართველი სტუდენტების მიერ ეროვნული იდენტობის თვითპრეზენტაცია ევროპის უნივერსიტეტებში. დღეს, საქართველოს ევროპეიზაციის პირობებში ძალიან მნიშვნელოვანია, თუ როგორ მოხდება ეროვნული იდენტობის სხვადასხვა ასპექტის საერთაშორისო აუდიტორიისათვის ჩვენება და ევროკავშირის ქვეყნებში პოზიტიური იმიჯის შექმნა. ამ კუთხით, საყურადღებოა არა მხოლოდ ელიტის დისკურსი, არემედ რიგითი მოქალაქეების ანუ პოპულარული დისკურსი. რიგითი მოქალაქეებიდან სტუდენტებს მიუწვდებათ ხელი, რომ უცხოეთში საქართველოს შესახებ პოზიტიური გზავნილები წაიღონ და ევროკავშირის სხვადასხვა უნივერსიტეტში საქართველოს პრეზენტაცია მოახდინონ. შესაბამისად, დავინტერესდი ქართველი სტუდენტები ევროპაში როგორც ცდილობენ საკუთარი ეროვნული იდენტობის წარმოჩენას, პოზიტიური იმიჯის შექმნასა და სტიგმატიზაციის თავიდან არიდებას. კვლევის მიზნიდან გამომდინარე დასმულია შემდეგი ძირითადი ამოცანები: 1. ქართველი სტუდენტები საკუთარი ეროვნული იდენტობის რომელ ასპექტებს წარმოაჩენენ და რომლის წარმოჩენას ერიდებიან. 2. რა სტრატეგიებს იყენებენ იმისათვის, რომ საუნივერსიტეტო გარემოში პოზიტიური იმიჯი შეიქმნან და სტიგმატიზაცია თავიდან აირიდონ. 3. ეროვნული იდენტობის რამდენად მსგავს/განსხვავებულ თვითპრეზენტაციას აქვს ადგილი სტუდენტების მიერ აღმოსავლეთ ევროპის და დასავლეთ ევროპის უნივერსიტეტებში.kaეროვნული იდენტობის პერფორმანსისტუდენტების უცხოეთში სწავლის გამოცდილებასტიგმატიზაციის თავიდან არიდების სტრატეგიებიქართველი სტუდენტების მიერ ეროვნული იდენტობის თვითპრეზენტაცია ევროპის უნივერსიტეტებშიmaster thesis