აბაშიძე, რომანთურმანიძე, ეკაეკათურმანიძე2021-11-042021-11-042021https://openscience.ge/handle/1/2574ამაგისტრო ნაშრომში განხილულია, სკოლის მოსწავლეებს შორის კონფლიქტური სიტუაციები, მისი სახეები, აგრესიის გამომწვევი მიზეზები და მათი მოგვარების გზები. წინამდებარე ნაშრომში დეტალურადაა განხილული წამოჭრილი პრობლემა - კონფლიქტური სიტუაციების სიხშირე სკოლაში, გარდატეხის ასაკის თავისებურებები მოსწავლეებში, ბულინგი და მისი სახეები, თანმიმდევრულად არის აღწერილი პრობლემის გადაჭრის ალტერნატიული გზები. ნაშრომის შესავალში დასაბუთებულია თემის აქტუალობა, კვლევის მიზანი და ამოცანები, განსაზღვრულია კვლევის ობიექტი. ჩამოყალიბებულია ნაშრომის პრაქტიკული მნიშვნელობა. ნაშრომში მოცემული და განზოგადებულია კვლევის შედეგები, რომელიც თეორიულად, ასევე პრაქტიკულად თვალსაჩინო და მნიშვნელოვან მასალას აწვდის მოქმედ და მომავალ პედაგოგებს სასწავლო პროცესში კონფლიქტური სიტუაციებით წამოჭრილი პრობლემების წარმატებით გადასაჭრელად. ნაშრომი შედგება: შესავლის, სამის თავის, კვლევის, დასკვნებისა და გამოყენებული ლიტერატურისაგან.Eka Turmanidze's master's work discusses conflict situations between schoolchildren, its types, causes of aggression and ways to solve them. This paper discusses above-mentioned problem in detail - the frequency of conflict situations at school, the peculiarities of the turning age in students, bullying and its types, and suggests alternative ways of solving the problem. The introduction of the paper contains the relevance of the topic, the aim and tasks of the research, and defines the object of the study. The practical significance of the paper is demonstrated. The results of the research are presented and generalized in the paper, which theoretically as well as practically provides visible and important material to current and future teachers to successfully solve the problems raised by conflict situations in the learning process. The paper consists of: Introduction, III - Chapters, Research, Conclusions and References.kaგარდატეხის ასაკის თავისებურებებიბავშვთა აგრესიაბულინგისასკოლო კონფლიქტები და მათი გადაჭრის გზებიmaster thesis