ოქრუაშვილი, ნანულიჯავახიძე, მადონამადონაჯავახიძე2019-11-222019-11-222019https://openscience.ge/handle/1/687Relationship with the financial establishments is undivided part of our lives. Each of us, we are bank customers - we make utility payments, get salary or transfer money for our studies, open child deposits or get pension - we must cooperate with banks. Financial organizations try to create unique products and sell to costumers, and within the satisfaction of the clients reach maximization of the profit. In Georgian bank sector we have high concurrency, 3 million 700 thousand citizens are served by the fifteen commercial banks. In such kind of high concurrently environment, role of marketing gets more actual, which is presented in learning targeted auditory and creating innovative ideas, also quality of service providing gets actual and to improve service and to modernize products and procedures.ფინანსურ დაწესებულებებთან ურთიერთობა ჩვენი ცხოვრების განუყოფელი ნაწილია. თითოეული ჩვენთაგანი ბანკის მომხმარებლები ვართ - ვიხდით კომუნალურ გადასახადებს, ვიღებთ ხელფასს თუ ვრიცხავთ სწავლის საფასურს, ვხსნით საბავშო ანაბრებს თუ ვიღებთ პენსიას - ბანკთან გვიწევს ურთიერთობა. ფინანსური ორგანიზაციები ცდილობენ განსხვავებული პროდუქტი შექმნან და მიჰყიდონ მომხმარებელს, რითაც მომხმარებელთა კმაყოფილებასთან ერთად მოგების მაქსიმიზაციას მიაღწევენ. ჩვენი ქვეყნის საბანკო სექტორში გამძაფრებულია კონკურენცია, 3 მილიონ 700 ათას მოქალაქეს თხუთმეტი კომერციული ბანკი უწევს მომსახურებას. ასეთ მაღალკონკურენტულ გარემოში აქტუალური ხდება მარკეტინგის როლი, რომელიც მიზნობრივი აუდიტორიის შესწავლასა და ნოვატორული იდეების შემუშვებაში გამოიხატება, ასევე, აქტუალური ხდება მომსახურების მაღალი დონის მიღწევა და სერვისის გაუმჯობესებისათვის პროდუქტებისა და პროცედურების დახვეწა.kaსაბანკო მომსახურების კვლევაინოვაციური მომსახურება ქართულ საბანკო სექტორშისაბანკო მომსახურებისადმი დამოკიდებულებასაბანკო მომსახურებისადმი მომხმარებელთა დამოკიდებულების კვლევაmaster thesis