ნახუცრიშვილი, ნინონინონახუცრიშვილიმოდებაძე, ნინონინომოდებაძეNakhutsrishvili, NinoNinoNakhutsrishviliModebadze. Nino2025-02-252025-02-252020https://openscience.ge/handle/1/7946სტატიაში სკოლისა და უნივერსიტეტის ურთიერთთანამშრომლობის საკითხები განხილულია რამოდენიმე ჭრილში: რა დონის ცოდნით მოდის აბიტურიენტი უნივერსიტეტში? რა ცოდნასა და კომპეტენციებს ფლობს მასწავლებლის მომზადების საგანმანათლებლო პროგრამის კურსდამთავრებული? ძირითადად რა სახით ხორციელდება სკოლისა და უნივერსიტეტის ურთიერთთანამშრომლობა? რა პერსპექტივები არსებობს ამ ურთიერთთანამშრომლობის გასაძლიერებლად? აქცენტები გაკეთებულია მასწავლებლის მომზადების საგანმანათლებლო პროგრამების განხორციელებაში სკოლების და სასკოლო ცხოვრებაში უნივერსიტეტის ჩართულობის მნიშვნელობაზე. განხილულია პერსპეტივები, რაც შესაძლოა განხორციელდეს სკოლაუნივერსიტეტის ურთიერთთანამშრომლობის საქმეში და რაც დადებითად აისახება ორივე ინსტიტუციის განვითარებაზე. სტატია ამ მხრივ ერთგვარ სარეკომანდაციო-მეთოდურ ხასიათს ატარებს.The article deals with the School and University cooperation issues that are discussed in several sections: what level of knowledge does the university entrant have? what knowledge and competences does the Teacher Training Educational Program graduate have? what form does the cooperation between school and university mainly have? what prospects do we have for the reinforcement of the cooperation? The importance of involving schools in the implementation of Teacher Training Educational Program and involving university in school life are emphasized in the article. The prospects which might be fulfilled in the matter of school-university cooperation and that will have a positive impact on the development of both institutions are also discussed here. The article represents a kind of recommendatory-methodological one in that regard.kaპროგრამასკოლამასწავლებელიმოსწავლესტუდენტიუნივერსიტეტიურთიერთთანამშრომლობაProgramSchoolTeacherPupilStudentUniversityCooperationსკოლისა და უნივერსიტეტის თანამშრომლობის პერსპექტივებიProspects for school-university cooperationtext::conference output::conference proceedings