კვერენჩხილაძე, ლიაკვერნაძე, ანიანიკვერნაძე2019-12-032019-12-032019https://openscience.ge/handle/1/858Scientific technical progress has changed the modern labor market and has therefore changed the requirements for the education system. Today, the use of informationcommunication technologies has penetrated into all spheres of activity and has become an integral part of our everyday life. Many countries, including Georgia, are actively involved in integrating it into the educational system. Topicality of the research - In the XXI century without any information-communication technologies it is impossible to move forward in any field. Information-communication technologies involves electronic tools, which are used to develop XXI century skills during the learning process, such is creativity, critical thinking, problem solving and etc. The novelty of the thesis is that educational electronic resources were created for both teachers and students. The resource includes 40 geographical games for 7th, 8th and 9th grades. In addition, the Internet Resource Guide has been created, provided with instruction of using some electronic resources. The subject of the research is using digital educational resources within the process of teaching Geography in secondary school. As for the research object, it is the process of teaching Geography in secondary school, using electronic instruments.სამეცნიერო ტექნიკურმა პროგრესმა თანამედროვე შრომის ბაზარი შეცვალა და შესაბამისად შეცვალა მოთხოვნები განათლების სისტემის მიმართ. დღეს, ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენებამ შეაღწია საქმიანობის ყველა სფეროში და ჩვენი ყოველდღიური ცხოვრების განუყოფელი ნაწილი გახდა. ამიტომ, ბუნებრივია, რომ უამრავი ქვეყანა, მათ შორის საქართველოც, აქტიურად ახორციელებს ისტ-ის ინტეგრირებას საგანმანათლებლო სისტემაში. კვლევის აქტუალობა - XXI საუკუნეში ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გარეშე წარმოუდგენელია წინსვლა ადამიანის საქმიანობის ნებისმიერ სფეროში . ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები, თავის მხრივ, გულისხმობს ელექტრონულ ინსტრუმენტებს, რომელთა გამოყენება სასწავლო პროცესში მოსწავლეს გამოუმუშავებს XXI საუკუნის უნარ-ჩვევებს, როგორებიცაა საინფორმაციო, მედია და ტექნოლოგიური უნარ-ჩვევები, ინფორმაციის მოპოვება და ანალიზი, შემოქმედობითობა და კრეატიულობა, კრიტიკული აზროვნება და პრობლემის გადაჭრა, კომუნიკაციური უნარ-ჩვევები და ა.შ. საკვლევი თემის სიახლეს წარმოადგენს ის, რომ საჭიროების გამოსავლენი კვლევის შემდეგ, შეიქმნა საგანმანათლებლო ელექტრონული რესურსი როგორც მასწავლებლებისთვის, ისე მოსწავლეებისთვის. რესურსი მოიცავს 40-მდე გეოგრაფიულ თამაშს მე-7, მე-8 და მე-9 კლასებისთვის. ამასთან, შეიქმნა ინტერნეტ რესურსების გზამკვლევი, სადაც თავმოყრილია ოთხი ელექტრონული სასწავლო რესურსის გამოყენების ინსტრუქცია. კვლევის საგანს წარმოადგენს საშუალო განათლების საბაზო საფეხურზე, გეოგრაფიის სწავლა-სწავლებისას ისტ-ის გამოყენების პრაქტიკა, ხოლო კვლევის ობიექტია საშუალო განათლების საბაზო საფეხურზე, გეოგრაფიის სწავლა-სწავლებისას ელექტრონული ინსტრუმენტების გამოყენების პროცესი, მოსწავლეებსა და მასწავლებლებში.kaციფრული საგანმანათლებლო რესურსებიგეოგრაფიის სწავლებასაბაზო საფეხურიციფრული საგანმანათლებლო რესურსების გამოყენება გეოგრაფიის სწავლებისასსაბაზო საფეხურზეmaster thesis