დურგლიშვილი, ნინოგურჩიანი, თამუნათამუნაგურჩიანი2019-12-132019-12-132017https://openscience.ge/handle/1/1071The master's thesis aims to identify the current trends and problems existing in compliance of Service Quality of Ivane Javakhishvili Tbilisi State University with the European Standards of Internal Security of High Education and Guiding Principles. To establish European standard service system in high educational institutions has become a significant challenge for the modern Georgian educational institutions. In the process of replacement of the Soviet model of higher education system with European one the relevant service of high education institutions gains particular importance to establish relevant culture of service to European standards in higher education institutions. In the process of establishing a service culture relevant to European standards, it is important to correctly identify the main trends and problems that are currently in the service quality of the university. The employees of administration of Ivane Javakhishvili Tbilisi State University were selected as target group of research. Because the administration of university is the structural unit which directly bears responsibility for implementation of processed envisaged under the internal security of high education quality provided by European standards; also students who has experience in use of service of administration of the university.სამაგისტრო ნაშრომი მიზნად ისახავს ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტში უმაღლესი განათლების ხარისხის შიდა უზრუნველყოფის ევროპულ სტანდარტებთან შესაბამისი მომსახურების ხარისხის დამკვიდრების კუთხით, არსებული ძირითადი ტენდენციებისა და პრობლემების იდენტიფიცირებას. თანამედროვე ქართული განათლების სისტემისთვის მნიშვნელოვან გამოწვევად იქცა, სასწავლო დაწესებულებებში ევროპული სტანდარტების შესაბამისი მომსახურების ხარისხის დამკვიდრება. უმაღლესი განათლების საბჭოური მოდელის, ევროპულით ჩანაცვლების პროცესში განსაკუთრებულ მნიშვნელობას იძენს უმაღლეს სასწავლო დაწესებულებებში ევროპული სტანდარტების შესაბამისი მომსახურების კულტურის დამკვიდრება. ევროპული სტანდარტების შესაბამისი მომსახურების კულტურის ჩამოყალიბების პროცესში მნიშვნელოვანია სწორად იქნას იდენტიფიცირებული ის ძირითადი ტენდენციები და პრობლემები, რომლებიც ამჟამად, უნივერსიტეტში მომსახურების ხარისხის მიმართულებით არსებობს. კვლევის სამიზნე ჯგუფად შერჩეულ იქნა ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ადმინისტრაციაში დასაქმებული თანამშრომლები, რადგან უნივერსიტეტის ადმინისტრაცია წარმოადგენს უნივერსიტეტის იმ სტრუქტურულ ერთეულს, რომელიც უშუალოდაა პასუხისმგებელი უმაღლესი განათლების ხარისხის შიდა უზრუნველყოფის ევროპული სტანდარტებით გათვალისწინებული პრინციპების განხორციელებაზე. ასევე სტუდენტები, რომლებსაც უნივერსიტეტის ადმინისტრაციის სერვისებით სარგებლობის გამოცდილება აქვთ.56 გვ.kaასოცირების შეთანხმებახარისხის შიდა უზრუნველყოფის ევროპული სტანდარტებიიდუმალი მყიდველის კვლევის ანგარიშიივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის მომსახურების ხარისხის შესაბამისობა უმაღლესი განათლების ხარისხის შიდა უზრუნველყოფის ევროპულ სტანდარტებსა და სახელმძღვანელო პრინციპებთანmaster thesis