ჭალაგანიძე, ნინოჯოლია, სალომესალომეჯოლიაკაპანაძე, ქეთევანქეთევანკაპანაძე2020-01-142020-01-142019https://openscience.ge/handle/1/1341The fact that in the 21 century the Public Media still remains one of the major and available source of information exchange is indisputable. st The development of tourism is important for development of state due to the fact that the tourism industry is very important source for the state incomes. Its development has a positive impact on construction, hotel business, food, transport, goods production, etc. Thus, the state policy towards tourism stimulation has tremendous importance for the growth of our live quality. It is clear that the development of the sector requires a great intellectual and financial effort. The formation of the sector development control system, adoption of relevant legislative acts, simplification of visa regime, construction of tourism facilities and etc shall be implemented. In this regard implementation of correct informational policy has double importance and huge influence on the positive image of state. Any sphere and product needs informational support and permanent care of image, the same rule works with tourist products as well. Due to the fact that more and more people intends to visit to the countries which are unknown for them.ის, რომ 21-ე საუკუნეში სამაუწყებლო მედია ისევ რჩება ინფორმაციის გავრცელების ერთ-ერთ ყველაზე მნიშვნელოვან და ხელმისაწვდომ საშულებად, უდავოა. ტურიზმის განვითარება სახელმწიფოს განვითარებისთვის მნიშვნელოვანია, რადგან სახელმწიფოს ეკონომიკისთვის ტურიზმის ინდუსტრია შემოსავლის მნიშვნელოვან წყაროს წარმოადგენს. მისი განვითარება დადებით გავლენას ახდენს მშენებლობაზე, სასტუმრო ბიზნესზე, კვებაზე, ტრანსპორტზე, საქონლის წარმოებასა და სხვ. ამდენად, ტურიზმის სტიმულირებაზე მიმართული სახელმწიფო პოლიტიკა ჩვენი ცხოვრების ხარისხის ზრდისთვის უსაზღვროდ მნიშვნელოვანია. ცხადია, დარგის განვითარება დიდ ინტელექტუალურ და ფინანსურ ძალისხმევას მოითხოვს. უნდა მოხდეს დარგის განვითარების კონტროლის სისტემის ფორმირება, შესაბამისი საკანონმდებლო აქტების მიღება, სავიზო რეჟიმის გამარტივება, ტურიზმის ობიექტების მშენობლობა და სხვ. ამ კუთხით კი ერთი-ორად მნიშვნელოვანია სწორი საინფორმაციო პოლიტიკის გატარება, რომელიც დიდ გავლენას ახდენს სახელმწიფოს დადებით იმიჯზე. ინფორმაციული მხარდაჭერა და იმიჯზე პერმანენტული ზრუნვა ნებისმიერ სფეროსა და პროდუქტს სჭირდება. იგივე წესი მუშაობს ტურისტული პროდუქციის შემთხვევაშიც. გამომდინარე იქიდან, რომ მსოფლიოში სულ უფრო და უფრო მეტი ადამიანის მიზანს, მისთვის აქამდე უცნობი ქვეყნის მონახულება წარმოადგენს. უკვე ყველა თანხმდება იმაზე,რომ მედია ხელისუფლების მეოთხე შტოს წარმოადგენს, რომელიც დიდ გავლენას ახდენს გარკვეული პროცესების ფორმირებასა და დღის წესრიგის ჩამოყალიბებაზე. ტურიზმის წინ წამოწევაც კი მედიის მხარდაჭერის გარეშე წარმოუდგენელია. მედიის ზემოქმედების ძალა საზოგადოებრივ ცნობიერებასა და ადამიანების ქცევაზე უსაზღვროა.76 გვ.kaტურიზმის დარგის განვითარების ისტორიული ასპექტიტურიზმის ძირითადი სახეობები და მიმართულებებიმედიის როლი ტურიზმის განვითარებაშიშემეცნებით-გასართობი გადაცემა „მეგზური“master thesis