კობახიძე, დიმიტრიმარუაშვილი, ანნაანნამარუაშვილი2020-08-192020-08-192020https://openscience.ge/handle/1/2041The master thesis “ Vlog Marketing niche in the Georgian marketing space” discusses the role, importance, goals and types of Vlog marketing, both in Georgia and internationally. The paperanalyz what benefits the Vlog create in the marketing space and what benefits it brings to business development. What does Vlog mean for the brand image? The paper also, discusses what problems can be solved during vlogging and discusses ways to solve this problem. Poart from the revew of the specific scientific and educational litrerature, the research part of the study, includes contemplation based on gathered statistical data, eye to eye interviews and secondary research form internet resourses.სამაგისტრო ნაშრომში „ვლოგური მარკეტინგის ნიშა ქართულ მარკეტინგულ სივრცეში“ განხილულია ვლოგური მარკეტინგის როლი, მნიშვნელობა, მიზნები და სახეობები, როგორც საქართველოს, ასევე საერთაშორისო დონეზე. რა არის ვლოგინგი, ვინ უძღვება მათ და რატომაა ასეთი პოპულარული. ნაშრომში გაანალიზებულია თუ რა ღირებულებას ქმნის ვლოგი, მარკეტინგულ სივრცეში, რა სარგებელი მოაქვს მას ბიზნესის განვითარებისთვის და რა მნიშვნელობა აქვს ბრენდის იმიჯის მოპოვებისა და ამაღლების თვალსაზრისით. ნაშრომში გაშუქებულია, ასევე „ვლოგინგის“ წარმოებისას წარმოშობილი პრობლემებათა სახესხვაობები და განხილულია მათი ოპტიმალური და ეფექტური გადაჭრის ალტერნატივები. ნაშრიმის კვლევითი ნაწილი, სამეცნიერო ლიტერატურიისა და საგანმანათლებლო სახელმძღვანელოების განხილვის პარალელურად, მოიცავს სტატისტიკური მასალის, წარმოებული გამოკითხვებისა და ინტერნეტ-რესურსებში მოძიებული მეორადი მონაცემების ანალიზსაც.kaვლოგური მარკეტინგიქართული მარკეტინგული სივრცებიზნესივლოგური მარკეტინგის ნიშა ქართულ მარკეტინგულ სივრცეშიmaster thesis