გერსამია, მარიამგოგრიჭიანი, ხატიახატიაგოგრიჭიანი2020-01-212020-01-212018https://openscience.ge/handle/1/1528The role of social media in the pre-election campaign of Tbilisi mayoral candidates in 2017. Introduction describes the methods and tasks of the study. Studies in this direction have not been made in Georgia, and this article is a novelty. Although social networks are very active in almost every direction in Georgia and are not new to the novelty, we still find a lack of research in social networks. Particularly small studies of social networks and policies Social media are the main source of political activity in foreign sources, especially examples of the United States. Master's thesis describes trends in the use of the Internet and social networks in Georgia. The final part of the qualitative research was presented, within the framework of which the potential voter was interviewed, and in the pre-election period an indepth analysis of the content of the candidates on Facebook's pages that participated in municipal elections was conducted. As a result of the research, there appeared tendencies in which Georgian politicians turn to social media in order to position their image, as well as determine the ways of influencing voters. As a result of the survey, we also identified strong and weak political opponents in the strategy of social networks.ნაშრომში განხილულია სოციალური მედიის როლი 2017 წლის თბილისი თვითმმართველობის არჩევნების პროცესში. შესავალი აღწერს ნაშრომის კვლევის მეთოდებსა და მიზნებს. საქართველოში ამ მიმართულებით კვლევა არ გაკეთებულა და წინამდებარე ნაშრომი წარმოადგენს სიახლეს. მიუხედავად იმისა რომ სოციალური ქსელები ძალიან აქტიურად გამოიყენება საქართველოში თითქმის ყველა მიმართულებით და უკვე აღარ წარმოადგენს სიახლეს, მაინც ვაწყდებით სოციალური მედიის მიმართულებით წარმოებული კვლევების სიმცირეს. განსაკუთრებით მცირეა კვლევები სოციალური მედიის და პოლიტიკის შესახებ. სოციალურ მედიაში პოლიტიკური აქტივობის შესახებ ძირითად უცხოურ წყაროებშია საუბარი, განსაკუთრებით კი ამერიკის შეერთებული შტატების მაგალითებია საფუძვლიანად განხილული. სამაგისტრო ნაშრომი აღწერს საქართველოში ინტერნეტის და სოციალური მედიის მოხმარების ტენდენციებს. დასკვნით ნაწილში წარმოდგენილია თვისებრივი კვლევის შედეგები რომლის ფარგლებშიც გამოიკითხა პოტენციური ამომრჩეველი და განხორციელდა თვითმმართველობის არჩევნებში მონაწილე კანდიდატების ,,Facebook“ -ის გვერდების კონტენტის სიღრმისეული ანალიზი წინასაარჩევნო პერიოდში. კვლევის შედეგად გამოიკვეთა ტენდენციები, რომლებსაც ქართველი პოლიტიკოსები მიმართავენ სოციალური მედიაში თავიანთი იმიჯის პოზიციონირებისთვის, ასევე გამოიკვეთა თუ რა ხერხებს მიმართავენ ამომრჩეველზე გავლენს მოხდენის მიზნით. კვლევის შედეგად ასევე დავადგინეთ პოლიტიკური ოპონენტების ძლიერი და სუსტი მხარეები სოციალურ მედიაში განხორციელებული სტრატეგიის მიმართულებით.kaსოციალური მედია ,,Facebook” -ისარეკლამო პლატფორმაFacebook გვერდების კონტენტ ანალიზისოციალური მედიის როლი თბილისის მერობის კანდიდატების წინასაარჩევნო კაპმანიის პროცესშიmaster thesis