ნახუცრიშვილი, ნინონინონახუცრიშვილიNakhutsrishvili, NinoNinoNakhutsrishvili2025-02-252025-02-252018978-617-7487-40-0https://openscience.ge/handle/1/7943სტატიაში განხილულია მათემატიკის სასკოლო კურსით მოსწავლეთათვის მათემატიკური მოდელირების უნარ-ჩვევების გამომუშავების ერთ-ერთი აქტუალური საკითხი. ის ეხება მათემატიკური მოდელირებით ამოცანების ამოხსნის პირველ ეტაპს ,,ფორმალიზაციას“ და შესაბამისი ადეკვატური მოდელის შედგენის უნარ-ჩვევების ჩამოყალიბებას მოსწავლეებში, რაც თანამედროვე მათემატიკური განათლების ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი მოხოვნაა. ეს მოთხოვნები ნათლად არის ასახული საქართველოს საბაზო საფეხურის 2018-2024 წლების ეროვნული სასწავლო გეგმასა და მათემატიკის საბაზო საფეხურის სტანდარტში, თუმცა დამკვიდრებული მიდგომების გამო ჯერ კიდევ არ ხდება ამ საკითხის სათანადოდ რეალიზება სწავლების დროს. სტატიაში გაანალიზებულია მათემატიკური მოდელის ადეკვატურად შედგენის საკითხი და შემოთავაზებულია ამ საკითხის გადაწყვეტის მეთოდიკური რეკომენდაციები.kaთანამედროვე მათემატიკური განათლებამათემატიკური მოდელირების უნარ-ჩვევებიფორმალიზაციადამატებითი ინფორმაციის მოძიებაამოცანის ადეკვატური მოდელიModern mathematical educationMathematical modeling skillsFormalizationFinding additional informationAdequate model of the problemმათემატიკური მოდელის ადეკვატურობის საკითხი მათემატიკის სასკოლო კურსის სწავლებისას.The question of the mathematical model adequacy in teaching the mathematics school course.text::conference output::conference proceedings