კობახიძე, დიმიტრიიობაშვილი, დავითდავითიობაშვილი2020-05-062020-05-062019https://openscience.ge/handle/1/1789Your brand is the way your customer perceives you. People tend to do business with companies they are familiar with . A clear brand strategy provides the clarity that your staff needs to be successful. It tells them how to act, how to win, and how to meet the goals. It is not enough for a city to have a brand that attracts tourists. Cities must have an identity that reaches across different markets and customers and tells a unifying story about the value the city can add to the activity that is looking for a home. The key point is that identity does not just help us to sell our city; it is also critical to shaping and building our city and providing the magnet that can draw people and institutions together for a common identity and purpose.ბრენდი არის ერთობლიობა ყოველივე იმისა, რაც განაპირობებს პროდუქტისადმი თუ კომპანიისადმი მიკუთვნებულ ამა თუ იმ ადგილს მომხმარებლის აღქმის სისტემაში. როგორც წესი, ხალხი სწორედ იმ კომპანიებს ანიჭებს უპირატესობას, რომელთაც იცნობს და ენდობა. სწორი ბრენდის სტრატეგია უზრუნველყოფს სიცხადეს, რომლის მიხედვითაც მიიღწევა წარმატება. სტრატეგია გვისახავს თუ როგორ უნდა იმოქმედონ რათა მიაღწიონ ყველა დასახულ მიზანს. ქალაქისადმი ინტერესის მოსაზიდად ბრენდი, რომელიც უბრალოდ იზიდავს ტურისტებს, სულაც არ არის საკმარისი. ქალაქებს უნდა ჰქონდეთ განმასხვავებელი იმიჯი, რომელიც თავს გამოიჩენს სხვადასხვა ბაზრებზე. უცხო ქვეყნის მოქალაქეების ყურადღებას მიიპყრობს თავისი განსხვავებულობით და გააცნობს ყველა მის სტუმარს ქალაქის ისტორიასა და ფასეულობებს. ქალაქის ბრენდის ჩამოყალიბებაში სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანია, რომ სტუმრებს არ გავაცნოთ მხოლოდ ჩვენი ისტორია, უნდა შევძლოთ და შევქმათ „მაგნიტი“, რომელიც დაეხმარება ინსტიტუებსა და ინდივიდებს მიაღწიონ საერთო მიზანს.kaთბილისი - დედაქალაქი ბრენდიქალაქის ისტორია და ფასეულობებიმადრიდი - დედაქალაქი ბრენდიბრენდინგითბილისის საბრენდო სახის პოპულარიზაცია საერთაშორისო ტურიზმის მოსაზიდადmaster thesis