კაჭარავა, ხათუნათურქაძე, თამართამართურქაძე2020-01-102020-01-102017https://openscience.ge/handle/1/1294Movies, like other information resources can manage and impact on society. Tye have common component and their roles is prior for economic and cultural development of country. they have mutual obligation and responsibilities.This research is about superficial coverage of movie isuues according to Georgian TV channels (Georgian Public Broadcasting, Rustavi 2, Imedi, Maestro, Kavkasia, Adjara TV) and online and print media samples ("Netgazeti", “Tabula”, “Liberali”, “Radio Tavisupleba”,"On.ge", "Kviris Palitra", "Resonance", "Indigo", "OK! Magazine", "sarke") cinematography and media are always a main resurce of manipulation. it is true media is interested in ongoing processes in georgian movie. however, it makes a lot of mistakes in terms of analyzing of art. How can profound annalistic media product become rating? Are there any examples in modern Georgian media? Why does cultural prodact differ from other one? What are the best examples of various types of propagand in the history of Georgian and world cinematography? Hollywood movie products rarely become crucial like European movie, which are equalled with hight standarts of art. However, the first one always has a lot of percent of viewers.კინოს, ისევე როგორც სხვადასხვა მედია საშუალებებს აქვს უნარი მართოს, ან გავლენა იქონიოს საზოგადოებაზე. კინოსა და ტელევიზიას საერთო კომპონენტები გააჩნიათ და მათი როლი მნიშვნელოვანია ქვეყნის ეკონომიკურ-კულტურული განვითარებისთვის. ამ ორ ძალის აქვთ როგორც ურთიერთვალდებულებები, ასევე საზოგადოების წინაშე პასუხისმგებლობა. კვლევა მოიცავს ონლაინ და ბეჭდური მედიის ნიმუშების ქართული სატელევიზიო არხების („საზოგადოებრივი მაუწყებელი“,„რუსთავი2“; „იმედი“, „მაესტრო“, „კავკასია“, „აჭარა TV”), ონლაინ და ბეჭდური მედიის ნიმუშების („ლიბერალი“, „ტაბულა“ „რადიო თავისუფლება“, „ნეტგაზეთი“, “On.ge”, „კვირის პალიტრა“, „რეზონანსი“,„ინდიგო“, “OK! Magazine”, „სარკე“) მაგალითზე კინოს საკითხების ზედაპირულად გაშუქების დეტალურ ასახვას. კინემატოგრაფი და მედია, საზოგადოების მანიპულირების მძლავრი იარაღი იყო და არის, ერთის მხრივ, ქართული მედია ინტერესდება კინოში მიმდინარე პროცესებით, თუმცა საკითხების მრავალფეროვნების და კინოს, როგორც ხელოვნების გაანალიზების თვალსაზრისით მრავალ ხარვეზს შეიცავს. როგორ უნდა გახდეს ღრმა ანალიზური ხასიათის მედია პროდუქტი რეიტინგული და ამის რა მაგალითები არსებობს თანამედროვე ქართულ მედია სივრცეში? რატომ განსხვავდება კულტურის პროდუქტი სხვა სფეროში შექმნილი პროდუქტებისგან და რა წარმოადგენს სხვადასხვა სახის პროპაგანდის საუკეთესო ნიმუშებს საქართველოს და მსოფლიო კინემატოგრაფის ისტორიაში? მასობრივი და ჰოლივუდური კინო ნაწარმოებები იშვიათად ხდება ეპოქალური გარდამტეხი ხელოვნების მაღალ სტანდარტებთან გათანაბრებული ევროპული ფილმებისგან განსხვავებით. თუმცა, პირველი მათგანი პროცენტულად ყოველთვის მეტი რაოდენობის მაყურებელს აერთიანებს.44 გვ.kaროგორ ეხმიანება კინოში მიმდინარე მოვლენებს ქართული ონლაინ მედიარას გულისხმობს კულტურის პროდუქტის მარკეტინგი და რა მნიშვნელობა აქვს მას?კინო და მედია, როგორც საზოგადოებრივ-პოლიტიკური მანიპულირების იარაღიკინოს საკითხების გაშუქება ქართულ მედიაშიmaster thesis