ხელაშვილი, იოსებგენებაშვილი, ნათიანათიაგენებაშვილი2019-11-282019-11-282019https://openscience.ge/handle/1/762The master's work deals with the concept of investing in strategic marketing strategies in tourism development in Georgia. The main goal of the research is to identify and analyze the problems in tourism marketing investment activities, and provide relevant recommendations and conclusions in the field of tourism marketing for further improvement of investment environment. As well as the importance and role of the activities of different investment funds for the development of tourism in Georgia and its economic progress. The study revealed that the volume of investments in tourism marketing is decreased by 2017 compared with previous years, but the lack of investments in the industry is still growing in the marketing industry activities. Yet there are still problems in tourism marketing investment policy.სამაგისტრო ნაშრომში განხილულია ტურიზმის სტრატეგიულ მარკეტინგში ინვესტირების კონცეფტუალური საკითხები საქართველოში ტურიზმის განვითარებასთან დაკავშირებით. კვლევის მთავარი მიზანია ტურიზმის მარკეტინგის საინვესტიციო საქმიანობაში არსებული პრობლემების გამოვლენა და ანალიზი, შესაბამისი რეკომენდაციებისა და დასკვნების გამოტანა საინვესტიციო გარემოს შემდგომი გაუმჯობესებისათვის ტურიზმის მარკეტინგის სფეროში. აგრეთვე სხვადასხვა საინვესტიციო ფონდების საქმიანობის პოტენციური მნიშვნელობისა და როლის დადგენა ტურიზმის განვითარებისათვის და ამასთან დაკავშირებული ეკონომიკური წინსვლისთვის. კვლევის შედეგად გამოვლინდა, რომ ტურიზმის მარკეტინგში ინვესტიციების მოცულობა 2017 წლისთვის შემცირებულია წინა წლებთან შედარებით, ხოლო მიუხედავად არსებული პრობლემებისა ინვესტიციების მოცულობა სასტუმრო ინდუსტრიის მარკეტინგის აქტივობებში მაინც, იზრდება სხვადასხვა საინვესტიციო ფონდების საქმიანობასთან ერთად. მიუხედავად ამისა დღეისათვის არსებობს პრობლემები ტურიზმის მარკეტინგის საინვესტიციო პოლიტიკაში.kaტურიზმიმარკეტინგიინვესტიციებიინვესტიციების როლი ტურიზმის სტრატეგიულ მარკეტინგში საქართველოს მაგალითზეmaster thesis