ბარბაქაძე, ირმაჯუღელი, ზაირაზაირაჯუღელი2020-10-202020-10-202020https://openscience.ge/handle/1/2125Education is one of the priority goal of the country, therefore, teacher qualification plays an important role in the teaching-learning process of the young people. The aim of this master thesis is to identify the current problems related to the employment of qualified teachers in private and public schools and then to find the ways that will play an important role to solve the existe problems. Qualitative method was used for research: in-depth interview. As research has shown, job seekers are facing in the very big challenges. First of all they have to go through the most difficult way to enter the teaching profession: getting a higher education, 60 credits of teacher training program, passing a certification exam. Following this way, we face many employment problems, including the biggest -nepotism. Since the issue has not been studied both theoretically and practically, the master thesis can be used as one of the interesting materials and the issue has aroused more interest from the public. The most important aspect of the research is that the problem exists in both public and private schools, as well as in the region and in Tbilisi.განათლება ქვეყნის ერთ-ერთი პრიორიტეტული მიზანია, აქედან გამომდინარე, მასწავლებლის კვალიფიკაციას უმნიშვნელოვანესი როლი ენიჭება ახალგაზრდების სწავლა-სწავლების პროცესში. ნაშრომის მიზანია კერძო და საჯარო სკოლებში კვალიფიკაცია მინიჭებული მასწავლებლების დასაქმებასთან დაკავშირებული აქტუალური პრობლემების გამოკვეთა და შემდეგ იმ გზების მოძებნა, რომელიც არსებული პრობლემების გადაჭრაში მნიშვნელოვან როლს შეასრულებს. კვლევისათვის გამოყენებულია თვისებრივი მეთოდი: ჩაღრმავებული ინტერვიუ. როგორც კვლევამ გვიჩვენა, დასაქმების მაძიებლები ძალიან დიდი გამოწვევების წინაშე არიან. უპირველეს ყოვლისა მათ ურთულესი გზის გავლა უწევთ მასწავლებლის პროფესიაში შესასვლელად: უმაღლესი განათლების მიღება, მასწავლებლის მომზადების 60 კრედიტიანი პროგრამა, სერტიფიცირების გამოცდის ჩაბარება. ამ გზის გავლის შემდეგ, ვაწყდებით დასაქმებასთან დაკავშირებულ უამრავ პრობლემას, მათ შორის ყველაზე დიდს-ნეპოტიზმს. იმ ფონზე რომ საკითხი შესწავლილი არ არის როგორც თეორიული, ასევე პრაქტიკული კუთხით, ნაშრომი შესაძლებელი გამოვიყენოთ ერთ-ერთ საინტერესო მასალად და საკითხმა გა,პიწვიოს მეტი დაინტერესება საზოგადოების მხრიდან. კვლევის ყველაზე მნიშვნელოვანი ასპექტი გახლავთ ის რომ პრობლემა არსებობს როგორც საჯარო და კერძო, ასევე რეგიონისა და თბილისის სკოლებში.kaგანათლებამასწავლებლის კვალიფიკაციაკერძო და საჯარო სკოლებიდამწყები მასწავლებლების დასაქმების პრობლემები საქართველოშიmaster thesis