წერეთელი, მარიკობიაშვილი, ბადრიბადრიკობიაშვილი2019-12-252019-12-252019https://openscience.ge/handle/1/1199Master’s thesis "The Reception of cultural and ideological values of Pop music in Georgian mass media” is aimed to study which social, cultural and ideal values of world pop music spread in Georgian mass media. Which themes, progresses and performances are more interesting for online publications and TV? Whether the tendencies of pop music are shown properly in Modern Georgian media or not. Which issues of western pop-music are actual in Georgian media? Is the professional language wellarranged and is the media creating the stereotypes of popular music or not? This paper also provides recommendations that have been identified during the research process using empirical analysis. Modern pop music has acquired a wide range of scales today. There are many themes of interest in this field. Popular music has millions of users, dictating world ideas and trends. That's why we have considered observing the process of the reception of the popular music valuable system in the Georgian media. That’s important, because the media is one of the main weapons for spreading the popular music. We should mention that such research has not been conducted in Georgia yet, so we hope that our work will encourage the further research of this topic in Georgian scientific circles.სამაგისტრო ნაშრომის - „პოპმუსიკის კულტურული და იდეური ღირებულებების რეცეფცია ქართულ მასმედიაში“ მიზანია, შეისწავლოს მსოფლიო პოპმუსიკის რა სოციალური, კულტურული და იდეური ღირებულებები ვრცელდება ქართულ მასმედიაში. რომელი თემები, მიმდინარეობები და შემსულებლები არიან ონლაინ გამოცემებისა და ტელევიზიებისთვის ყველაზე საინტერესო. კვალიფიციურად შუქდება თუ არა ქართულ მედიაში თანამედროვე პოპმუსიკის ტენდენციები. დასავლურ პოპმუსიკაში წამოჭრილი რომელი საკითხებია ქართული მედიისთვის აქტუალური. გამართულია თუ არა პროფესიული ენა და ქმნის თუ არა მედია პოპულარული მუსიკის გაშუქებისას სტერეოტიპებს. ნაშრომში ასევე მოცემულია რეკომენდაციები, რომლებიც კვლევის პროცესში ემპირიული ანალიზის დროს გამოიკვეთა. თანამედროვე პოპმუსიკამ დღეს ფართო მასშტაბები შეიძინა. მისი ინტერესის სფეროში არაერთი თემა ექცევა. პოპულარულ მუსიკას მილიონობით მომხმარებელი ჰყავს, ის მსოფლიოს იდეებსა და ტენდენციებს კარნახობს. ამიტომ მიზანშეწონილად მივიჩნიეთ დავკვირვებოდით პოპულარული მუსიკის ღირებულებითი სისტემის ქართულ მედიაში რეცეფციის პროცესს. ეს მნიშვნელოვანია, რადგან მედია პოპულარული მუსიკის გავრცელების ერთ-ერთი ძირითადი საშუალებაა. აღსანიშნავია, რომ მსგავსი კვლევა საქართველოში ჯერ არ ჩატარებულა, ამიტომ, ვიმედოვნებთ, რომ ჩვენი ნაშრომი ქართულ სამეცნიერო წრეებში პოპკულტურის ამ მიმართულებისა და მედიის ურთიერთკავშირის სიღრმისეულ შესწავლას წაახალისებს.75 გვ.kaმედიაგზავნილების ანალიზიტერეოტიპიზაციათეორიული ჩაროს მიმართება კვლევის ობიექტებთანპოპმუსიკის კულტურული და იდეური ღირებულებების რეცეფცია ქართულ მასმედიაშიmaster thesis