კობახიძე, დიმიტრიChukhrukidze, TeoTeoChukhrukidzeჩუხრუკიძე, თეონათეონაჩუხრუკიძე2020-05-062020-05-062019https://openscience.ge/handle/1/1792The aim of the presented work is to overview the development of international marketing and rising trends in tourist services. The thesis will analyze existing tourist services in Georgia by studying what type of services are used by Tourist Agencies and to what extent are the services digitally integrated. The thesis is composed of 60 electronically typed pages. Discussed objectives and points in the work: • Overview of international marketing development and rising trends in tourist services; • Analysis of current trends of tourist services in Georgia.წარმოდგენილის ნაშრომის მიზანია ტურისტული სერვისების საერთაშორისო მარკეტინგის განვითარებისა და თანამედროვე მიღწევების მიმოხილვა. საქართველოში ტურისტული სერვისების დღევანდელი მდგომარეობის ანალიზი, თუ რა სერვისებს იყენებენ საქართველოში ტურისტული კომპანები და რამდენად ინტერგრირებული ონლაინ სერვისები გავქვს. ნაშრომის შესრულებულია 60 კომპიუტერულ ნაბეჭდ გვერდზე. განხილული ნაშრომის მიზნები და ამოცანები: • ტურისტული სერვისების საერთაშორისო მარკეტინგის განვითარებისა და თანამედროვე მიღწევების მიმოხილვა; • საქართველოში ტურისტული სერვისების დღევანდელი მდგომარეობის ანალიზი.kaსაქართველოში ტურისტული სერვისებიტურისტული კომპანებიონლაინ სერვისებიInternational Marketing of Touristic Servicesტურისტული სერვისების საერთაშორისო მარკეტინგიmaster thesis