მემანიშვილი, მაგდაბალიევა, ნათიანათიაბალიევაღლიღვაშვილი, თამართამარღლიღვაშვილინეფარიძე, სალომესალომენეფარიძე2020-01-142020-01-142019https://openscience.ge/handle/1/1342Preparing journalism product based on social basis was the aim of the present master’s work. The work consists of two parts: He first one contains the audience research when we find information about multimedia project. In order to find out of the most potential social problem for the people we held research of audience. During the research we used three methods: A) We made a inquiry using the internet, having asked out the users of social web - ‘’Facebook’’ B) Making inquires in the street- we asked people randomly in the streets on Tbilisi C) Concentrated on focused groups, such as students, people engaged in services sector and unemployed people. There were 6 people in each focused group. According internet and street inquiry, among various social problems society in interested in unemployment problem. On the report of the inquiry of focused groups the audience is interested in getting aquatinted with journalistic materials about safety of labor, employment prospects and government programs that aim increasing the quality of employment level. After the audience inquiry we created a thematic blog – multimedia journalistic product. We placed our already prepared materials such as video report analytic article, text interviews, audio interviews, visually decorated materials info graphic. Multimedia product is placed on internet address : https://emingeorgia.wordpress.com/წინამდებარე სამაგისტრო შრომის მიზანი იყო სოციალურ თემატიკაზე ჟურნალისტური პროდუქტის მომზადება.ნაშრომი ორი ნაწილისგან შედგება: პირველი ნაწილია აუდიტორიის კვლევა, ხოლო მეორე ნაწილი - მულტიმედია პროექტი. იმის გასარკვევად, თუ რომელი სოციალური პრობლემა მიაჩნია მოსახლეობას ყველაზე უფრო აქტუალურად, ჩავატარეთ აუდიტორიის კვლევა. აუდიტორიის კვლევისას გამოვიყენეთ სამი მეთოდი - ა) ინტერნეტგამოკითხვა, რომლის დროსაც გამოკითხულ იქნენ სოციალური ქსელის, ფეისბუკის მომხმარებლები; ბ) ქუჩისგამოკითხვა, როდესაც შემთხვევითი შერჩევის პრინციპით გამოვკითხეთ თბილისში მოძრავი გამვლელები გ) ფოკუსჯგუფები, რომლის დროსაც გამოვკითხეთ სამიზნე აუდიტორია : სტუდენტები, მომსახურების სფეროშიდა საქმებული ადამიანები, უმუშევრები. თითოეულ ფოკუს ჯგუფში მონაწილეობდა 6 ადამიანი. ინტერნეტ და ქუჩის გამოკითხვის შედეგად გაირკვა, რომ საზოგადოებას სხვადასხვა სოციალურ საკითხებს შორის ყველაზე მეტად უმუშევრობა/დასაქმების პრობლემა აინტერესებს. ფოკუსჯგუფების გამოკითხვის შედეგად გაირკვა, რომ უმუშევრობა/დასაქმებისა და შრომის უფლების ირგვლივ აუდიტორიას აინტერესებს ისეთი ჟურნალსიტური მასალების გაცნობა, რომელიც ეხება შრომის უსაფრთხოებას, დასაქმების პერსპექტივებს, უფრო კონკრეტულად კი იმ სახელმწიფო პროგრამებს, რომლებიც დასაქმების დონი ამაღლებას ისახავს მიზნად.72 გვ.kaსოციალური პრობლემის იდენტიფიკაციამედიის დღის წესირიგისოციალური პრობლემის იდენტიფიკაცია მედიის დღის წესირიგისათვისIdentification social problem for media agenda(Multimedia project, Unemployment, as a social problem)(მულტიმედიური პროექტი, უმუშევრობა, როგორც სოციალური პრობლემა)master thesis