იაშვილი, იაბარჯაძე, ქეთევანქეთევანბარჯაძე2020-01-202020-01-202018https://openscience.ge/handle/1/1514საქართველოში ყოველთვის აქტუალური იყო მეღვინეობის საკითხი.დღეს ქართულ მევენახეობა-მეღვინეობას დიდი ყურადღება ეთმობა როგორც სახელმწიფოს მხრიდან ისე კერძო კომპანიებისა ,თუ ოჯახური მეღვინეობების მხრიდან.ღვინის გაყიდვასა და ღვინის ტურიზმს ჩვენი ქვეყნისთვის დიდი შემოსავლის მოტანა შეუძლია.საქართველოს არც ისე ბევრი პროდუქტი აქვს, რისი გატანაც ექსპორტზე შეუძლია და რითც შეუძლია მოიზიდოს ტურისტები.ერთერთი პროდუქტია ქართული ღვინო ამიტომ ვფიქრობ რომ დღეს ქართული ღვინის თემა ძალიან აქტუალური, და მნიშვნელოვანია ჩვენი ქვეყნისათვის. წინამდებარე ნაშრომში განხილული იქნება ქართული ღვინო და ღვინის ტურიზმი, როგორც პროდუქტი. კვლევის მიზანი იყო გამოგვევლინა თუ რა პოტენციალი აქვს საქართველოს ღვინის კუთხით , რა პობლემები აქვს დღეს ქართულ მეღვინეობასა და ღვინის ტურიზმს , როგორ შეიძლება ამ პრობლემების მოგვარება ,რა უნდა გაკეთდეს სახელმწიფოსა და კერძო სექტორის მხრიდან ღვინის პოპულარიზაციისთვის. ნაშრომი აგებულია როგორც სტატისტიკურ ,თეორიულ ისე კვლევის მონაცემებზე.ჩატარებულია კვლევები , გასაუბრებები, როგორც კერძო სექტორის, ასევე სახელმწიფო სექტორის წარმომადგენლებთან.საქართველო უკანასკნელ წლებში გარკვეულ წარმატებებს აღწევს ღვინის სფეროში, მაგრამ ხარვეზები და სამუშაო კიდევ ბევრია ,რათა მოხდეს ქართული ღვინის, როგორც პროდუქტის სრულად ათვისება.kaსაქართველოს მევენახეობა-მეღვინეობაღვინის მარკეტინგიღვინის ტურიზმის პრობლემებისაქართველოს ტურისტული პერპექტივა: ღვინის ტურიზმის ზრდის ტენდენციები და გამოწვევები(კახეთის მაგალითზე)master thesis