შეროზია, მაკამაკაშეროზიაSherozia, MakaMakaSherozia2025-03-132025-03-132021https://journals.zssu.ge/index.php/zssu/article/view/41/35https://openscience.ge/handle/1/8180სტატიაში განხილულია კაცების ლინგვისტური მახასიათებლები სხვადასხვა თეორიულ მასალაზე დაყრდნობით. სტატია ყურადღებას ამახვილებს კაცების მეტყველებაზე, მათთვის დამახასიათებელ სამეტყველო თავისებურებებსა და სტრატეგიებზე, რომლებსაც ადგილი აქვთ რეკლამის დისკურსში. კონკრეტულად, სტატია განიხილავს კაცების ლინგვისტურ თავისებურებებს რეკლამის დისკურსში. ანალიზი დაფუძნებულია სხვადასხვა ავტორის თეორიულ მასალასა და ქართულ რეკლამებზე, რომლებიც დაბეჭდილია ქართულ ჟურნალებში. კვლევა არ გულისხმობს ამოწუროს ამ კონკრეტული დისკურსის ყველა ასპექტი ან პასუხი გასცეს ყველა პრობლემას. უფრო სწორად, მისი მიზანია გამოააშკარაოს კაცების ლინგვისტური მახასიათებლები, რომლებიც ვლინდება ქართულ სარეკლამო დისკურსში. ეს კვლევა გვიჩვენებს, თუ რა ლინგვისტურ საშუალებებს იყენებენ კაცები, რათა შეძლონ მკითხველზე ზეგავლენის მოხდენა.The study examines men’s advertisements in Georgian magazines. The article mainly focuses on the use of language in men’s advertisements. The analysis is based on different theoretical materials. It demonstrates what linguistic features are used in advertisements of popular Georgian magazines. The findings indicated that advertisers use various lexico-grammatical features. Advertising interacts with us permanently. The aim of this paper is to investigate. linguistic characteristics of Georgian advertisements. This paper is based on different examples that strengthen the theoretical part of the paper.kaრეკლამებიმეტყველებალინგვისტური მახასიათებლებიAdvertisementsSpeechLinguistic charactericticsკაცების ლინგვისტური თავისებურებები ქართულ რეკლამებშიMen’s Linguistic Characteristics in Georgian Advertisementstext::journal::journal article