ჩოხელი, ეკაავსაჯანიშვილი, მარიამმარიამავსაჯანიშვილი2019-11-222019-11-222019https://openscience.ge/handle/1/715Master's degree research represents the role and type of international strategies, the purpose of strategies in business. Research also includes the process of developing international strategies. The focus is on issues such as factors affecting the strategy and the stages required for the development of international strategies. Master's degree research represents information on MacDonald's activities, history, strengths of the company, its capabilities and all the basic criterias. The major goal of the research is to assess the importance of international strategies and the prospects of use in McDonald's. Special attention is paid to the factors such as: services, staff qualification, prices, competitive advantage, prospects of the company development. The major international strategies that the company uses for achieving the goal has been identidied, according to the results of the research. More than 150 respondents were interviewed in electronic format survey. Their age was between 12-65 years.სამაგისტრო ნაშრომში წარმოდგენილია საერთაშორისო სტრატეგიების როლი და სახეები, სტრატეგიების დანიშნულება ბიზნესში. განხილულია საერთაშორისო სტრატეგიებისშემუშავების პროცესი. ყურადღება გამახვილებულია ისეთ საკითხებზე, როგორიცაასტრატეგიის შემუშავებაზე მოქმედი ფაქტორები და ის ეტაპები, რომელიც საჭიროასაერთაშორისო სტრატეგიების შემუშავებისას. ნაშრომში აგრეთვე წარმოდგენილია ინფორმაცია კომპანია მაკდონალდის საქმიანობისშესახებ, მაკნდონალდსის ისტორია, კომპანიის ძლიერი მხარეები, მისი შესაძლებლობები დაის ძირითადი კრიტერიუმები, რომლის მიხედვითაც მომხმარებელი უპირატესობას ანიჭებსმაკდონალდს. კვლევის ძირითად მიზანს წარმოადგენს საერთაშორისო სტრატეგიების მნიშვნელობისშეფასება და გამოყენების პერსპექტივები კომპანია მაკდონალდში. კვლევაში განსაკუთრებული ყურადღება გამახვილებულია ისეთ ფაქტორებზე, როგორებიცაა: მომსახურება, თანამშრომლების კვალიფიკაცია, ტარიფები, კონკურენტულიუპირატესობა, კომპანიის განვითარების პერსპექტივები. მიღებულ ინფორმაციაზე დაყრდნობით გამოვლინდა ის ძირითადი საერთაშორისო სტრატეგიები, რომლებსაც კომპანია იყენებს დასახული მიზნის მიღწევისთვის. ელექტრონული ფორმატით გამოიკითხა 150–ზე მეტი რესპოდენტი. კვლევაში მონაწილეობა მიიღო 12-დან-65 წლამდე ასაკობრივ ჯგუფს მიკუთვნებულმა მომხმარებლებმა.kaსაერთაშორისო სტრატეგიების როლისაერთაშორისო სტრატეგიების შემუშავების ეტაპებიმაკდონალდსის საქმიანობის შეფასებასაერთაშორისო სტრატეგიების შერჩევა და განვითარების თავისებურებებიmaster thesis