ჩურკვეიძე, თამილაზანაქიძე, ლინდალინდაზანაქიძე2021-11-092021-11-092021https://openscience.ge/handle/1/2596წინამდებარე სამაგისტრო ნაშრომში „სასწავლო აქტივობები მოტივაციის ამაღლების მიზნით უცხო ენის სწავლებისას“ წარმოდგენილია მოტივაციის როლი და მნიშვნელობა სკოლებსა თუ უმაღლეს სასწავლებლებში, აგრეთვე ის თუ რამდენად ეხმარება სასწავლო აქტივობები უცხო ენის სწავლების პროცესის გამარტივებას. გამოვიყენებ როგორც თვისებრივ, ასევე რაოდენობრივი კვლევის მეთოდებს: ემპირიულ კვლევას, მასწავლებელთა მასობრივ გამოკითხვასა და მოსწავლეთა გამოკითხვას. რაც შეეხება კვლევის მიზანს, თეორიული მასალის საფუძველზე, გამოკითხვების შედეგების ანალიზსა და ემპირიულ კვლევაზე დაყრდნობით, ვეცდები, დავადგინო, თუ რამდენად აქტიურად იყენებენ პედაგოგები სხვადასხვა სასწავლო აქტივობებს უცხო ენის შესწავლისას და რამდენად ზრდის ეს აქტივობები მოსწავლეებში მოტივაციას. ყველამ კარგად ვიცით თუ როგორ იზრდება მოთხოვნა უცხო ენების მიმართ, ეს განპირობებულია უამრავი ფაქტორით. დღეს უმთავრესი შემსწავლელთა მოთხოვნები და საჭიროებებია. უცხო ენის მასწავლებლები ცდილობენ სასწავლო პრეცესი უფრო სახალისო, ინტელექტუალური, საინტერესო გახადონ. აქედან გამომდინარე შეიძლება ითქვას რომ კვლევა საკმაოდ აქტუალურია. დასკვნით ნაწილში დანართის სახით წარმოდგენილია კითხვარი და შედეგები რომლებიც გამოვიყენე კვლევისთვის.The Master’s thesis “Educational activities in order to increase motivation while teaching foreign languages” presents the role and importance of motivation in schools or universities, as well as the degree to which the learning activities help to simplify the process of learning a foreign language. The research objectives are formulated as: empirical research, mass teacher surveys, and student surveys. As for the purpose of the research, based on theoretical material, analysis of survey results and empirical research, I will try to determine how actively teachers use different learning activities in learning a foreign language and how much these activities increase students' motivation. We all know how the demand for foreign languages is growing, this is due to many factors. The demands and needs of learners are paramount today. Foreign language teachers try to make the learning process more fun, intellectual, and interesting. Therefore it can be said that the research is quite actual. The concluding section appends the questionnaire and the results I used for the research.kaუცხო ენის სწავლებამოტივაციის როლი და მნიშვნელობასასწავლო აქტივობები მოტივაციის ამაღლების მიზნით უცხო ენის სწავლებისასmaster thesis