ვეკუა, მარინეკირკიტაძე, თამართამარკირკიტაძე2019-11-012019-11-012019https://openscience.ge/handle/1/338The paper reviews the priorities of Georgian Telemedia and the role of the television inpublicopinion development process. Based on the objectives of the study, paper analyzesmodern TV models and development trends in this regard. The main subject of the study refers to the establishment of positive and negative stereotypes in Georgian megashows. As well, it is important to determine the system of values based on the indicators of democracy and culture. The main purpose of the study implies presenting problems of the megasows in the Georgian media space, analyzing the creative forms and techniques, understanding the influence on the subconscious of media audience. Different research methods were applied in the study. The first chapter reviews the priorities of Georgian Telemedia. The second chapter analyzes the role of telemedia in establishing stereotypes. The study provides specific, concrete examples and conclusions.ნაშრომში განხილულია ქართული ტელემედიის პრიორიტეტები და ტელევიზიის როლი საზოგადოებრივი აზრის ჩამოყალიბებაში. კვლევის ამოცანიდან გამომდინარე გავაანალიზეთ თანამედროვე ტელევიზიის მოდელები და განვითარების ტენდენციები. კვლევის ძირითად საგანს წარმოადგენს დადებითი და უარყოფითი სტერეოტიპების დამკვიდრება ქართულ მეგაშოუების მეშვეობით. ასევე მნიშვნელოვანია ამგვარი ტელეპროექტების როლის დადგენა ღირებულებათა სისტემის ჩამოყალიბებასა და გამყარებაში, დემოკრატიისა და კულტურის ხარისხის ამაღლებასა და განვითარებაში. კვლევის ძირითად მიზანს წარმოადგენს ქართულ მედიასივრცეში არსებული მეგაშოუების პრობლემატიკის წარმოჩენა, შემოქმედებითი ფორმებისა და ხერხების დადგენა, მედიააუდიტორიის ცნობიერზე და ქვეცნობიერზე გავლენის განსაზღვრა. კვლევის პროცესში გამოყენებულია კვლევის სხვადასხვა მეთოდი. პირველი თავი მიმოიხილავს ქართული ტელემედიის პრიორიტეტებს. მეორე თავში გაანალიზებულია ტელემედიის როლი სტერეოტიპების დამკვიდრებაში. კვლევაში წარმოდგენილია კონკრეტული მაგალითები და დასკვნები.kaქართული ტელემედიის პრიორიტეტებისტერეოტიპების დამკვიდრებასატელევიზიო მეგაშოუებიღირებულებათა ექსპორტიmaster thesis