მიქელაძე, ლალისუბარი, თეონათეონასუბარი2020-07-282020-07-282020https://openscience.ge/handle/1/2002Nowadays, people travel a lot and during this trip they have to choose the best option of hotel. Advertisment, promotions and loyalty programs allow them to choose the hotel they want. That is why, the task of every hotel is to create a product that will be guaranteed and high quality service. Depending on the above mentioned, special importance is given to determine the quality of services in hotels. Presented master's work deals with the quality of hotel services on the example of different hotels. The work is done on the example GTM plazza Hotel Tbilisi, Terrace Avlabari Hotel Tbilisi and Rogalux Hotel tbilisi. The first chapter of the work examines international tourism as an important sector of the economy, discusses about the role of tourism and the hotel industry in the development of tourism, percentage of international accommodation. The second chapter of the work examines international hotel industry - hotel services market segmentation, Hotel management system and features, international and national standards of management. The third chapter of the work describes the characteristics of international visitors. The second sub-chapter is entirely devoted to research of international visitor services on the example of specific hotels. The last sub-chapter presents research analysis, results and recommendations. At the end of the paper a conclusion is drawn from the research.დღესდღეობით ადამიანები ბევრს მოგზაურობენ და ამ მოგზაურობისას უწევთ აირჩიონ ესა თუ ის სასტუმრო. რეკლამა, აქციები და ლოიალური პროგრამები აძლევს მათ საშუალებას იმისას, რომ შეარჩიონ სასურველი სასტუმრო. სწორედ ამიტომ ყველა სასტუმროს ამოცანას წარმოადგენს შექმნას პროდუქტი რომელიც იქნება გარანტირებული და ხარისხიანი მომსახურებით. აღნიშნულიდან გამომდინარე განსაკუთრებული მნიშვნელობა ენიჭება მომსახურების ხარისხის დადგენას სასტუმროებში. წარმოდგენილი ნაშრომი ეხება სასტუმროთა მომსახურების ხარისხს სხვადასხვა სასტუმროების მაგალითზე. ნაშრომი შესრულებულია სასტუმრო „როგალუქსის“, „ჯითიემ პლაზასა“ და „ტერასა ავლაბარის“ მაგალითზე. ნაშრომის პირველ თავში განხილულია ტურიზმი, როგორც ეკონომიკის მნიშვნელოვანი სექტორი. პირველი თავის ქვეთავებში განხილულია ტურიზმისა და სასტუმრო ინდუსტრიის როლი ტურიზმის განვითარებაში და ასევე განთავსების საშუალებების პროცენტული სტატისტიკა საქართველოში. ნაშრომის მეორე თავში განხილულია საერთაშორისო სასტუმრო ინდუსტრია - სასტუმრო მომსახურების ბაზრის სეგმენტაცია, სასტუმროს მართვის სისტემა, თავისებურებები და მართვის საერთაშორისო და ეროვნული სტანდარტები. ნაშრომის მესამე თავში აღწერილია საერთაშორისო ვიზიტორთა მახასიათებლები. მეორე ქვეთავი მთლიანად დავუთმეთ საერთაშორისო ვიზიტორთა მომსახურების კვლევას კონკრეტული სასტუმროების მაგალითზე. ბოლო ქვეთავში წარმოდგენილია კვლევის ანალიზი და რეკომენდაციები. ნაშრომის ბოლოს კი გაკეთებულია დასკვნა, რომელიც მიღებულ იქნა კვლევიდან გამომდინარე.kaტურიზმიმასპინძლობის ინდუსტრიასაერთაშირისო ტურისტთა მახასიათებლებისასტუმრო ინდუსტრია საქართველოში და საერთაშორისო ვიზიტორთა მომსახურებაmaster thesis