სალუქვაძე, იოსებბაღათურია, ედიშერედიშერბაღათურია2020-01-202020-01-202018https://openscience.ge/handle/1/1513The small and medium-sized cities of Georgia are facing many important challenges. The right positioning of those cities on the Georgian tourism market is very importantl as Georgia is becoming popular turist destination. Given master’s thesis - “The City Branding: Creative Transformation of Small Post-Soviet City of Georgia (Senaki Case)” aims to determine how the city branding can be used for the creative transformation of the Post-Soviet cities. The paper is divided into two main parts. The first part reviews theoretical background about the sense of city, existing problems of the cities of Georgia and the city branding as such. The same part highlights the importance of city identity during the branding process. The second section of the thesis studies place identity of Senaki and reviews several branding examples based on it. The key findings of the thesis are broad theoretical and practical reviews about the city branding topic in Georgia. The perspectives of city branding of Senaki are studied in depth (with project examples), which could be used as a model for the branding of other Georgian small and medium-sized cities.საქართველოს რეგიონების პატარა და საშუალო სიდიდის ქალაქები მრავალი მნიშვნელოვანი გამოწვევის წინაშე დგანან. საქართველოსთვის, როგორც ტურისტულად მზარდი ქვეყნისთვის ამ ქალაქების სწორი პოზიციონირება ქვეყნის ტურისტულ ბაზარზე ძალიან მნიშვნელოვანია. მოცემული სამაგისტრო ნაშრომი - ,,ქალაქის ბრენდინგი, როგორც პოსტსაბჭოთა პატარა ქართული ქალაქის შემოქმედებითი ტრანსოფრმაცია (ქ. სენაკის მაგალითი)“ მიზნად ისახავს დაადგინოს, რამდენად არის შესაძლებელი აღნიშნული ქალაქების შემოქმედებითი ტრანსფორმაცია ქალაქის ბრენდინგის გზით (სენაკის მაგალითზე). ნაშრომი ორ ძირითად ნაწილად იყოფა. პირველი ნაწილი გვიჩვენებს თეორიულ მიმოხილვას ზოგადად ქალაქის არსის, საქართველოს ქალაქებში არსებული პრობლემების და ქალაქის ბრენდინგის შესახებ. ამავე ნაწილში ხაზგასმულია ქალაქის იდენტობის მაქსიმალურად გათვალისწინების მნიშვნელობა ქალაქგანვითარების პროცესებში. ნაშრომის მეორე ნაწილი შეისწავლის ქ. სენაკის ქალაქურ იდენტობას და წარმოადგენს ამ იდენტობის საფუძველზე თუ როგორ არის შესაძლებელი ქ. სენაკის ბრენდინგი. ნაშრომის ძირითადი მნიშვნელობა და მიგნება არის ძალიან ფართო თეორიული და პრაქტიკული განხილვები საქართველოში ქალაქის ბრენდინგის თემის შესახებ. ნაშრომში დეტალურად არის შესწავლილი ქ. სენაკის ბრენდინგის შესაძლებლობები (მოყვანილია შესაბამისი პროექტების მაგალითები), რომელთა მოდელზე შეიძლება ბრენდინგის დაგეგმვა საქართველოს სხვა პატარა და საშუალო სიდიდის ქალაქებისთვისაც.kaქალაქიქალაქის იდენტობასენაკის უნიკალური იდენტობაქალაქის ბრენდინგი, როგორც პოსტსაბჭოთა პატარა ქართული ქალაქის შემოქმედებითი ტრანსფორმაცია (ქ. სენაკის მაგალითი)master thesis