Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/835
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorქიტიაშვილი, ზაქარიაka
dc.contributor.authorჟიჟიაშვილი, იაka
dc.date.accessioned2019-12-02T11:01:38Z-
dc.date.available2019-12-02T11:01:38Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/835-
dc.description.abstractChild assesment is of utmost importance during preschool education because of its educational purposes. Assessment process durign early ages is related to a lot of challenges, since children develop in four main directions: physical, cognitive, social and emotional, however, not coherently. Every child hasd individual level of his/her development. Exhaustive information is provided through the assessment to every interested party – teachers, parents and experts of education. They analyze on which stage of development a child is, how effective their chosen teaching methods are, how they achieve educational goals with a child and how they should plan the next educational year. The assessment during the preschool education aims to reach the abovementioned goals. Therefore, child assessment practice research during preschool education is actual. Within the scope of this master’s thesis, we have analyzed legal framework and national researches regarding child assessment, which made clear that in Georgian modern reality, there is no significant research/source related to child assessment practice research during preschool education. Therefore, this research, conducted on the abovementioned topic, is original and novelty. Taking into consideration that the thesis has research nature, we are not formulating the hypothesis at this stage and belive that this is the subject for later work.en
dc.description.abstractშეფასების საკითხს სკოლამდელ განათლებაში უდიდესი ადგილი უკავია მისი აღმზრდელობითი ფუნქციიდან გამომდინარე. შეფასება ადრეულ ასაკში დაკავშირებულია დიდ გამოწვევებთან, რადგან ბავშვები ვითარდებიან ოთხი ძირითადი მიმართულებით: ფიზიკურად, კოგნიტიურად, სოციალურად და ემოციურად, მაგრამ არა თანმიმდევრულად. ყველა ბავშვს განვითარების ინდივიდუალური დონე აქვს. შეფასების საშუალებით ამომწურავ ინფორმაციას იღებს ყველა დაინტერესებული მხარე - აღმზრდელები, მშობლები, განათლების ექსპერტები. ისინი აცნობიერებენ, განვითარების რა ეტაპზე არიან აღსაზრდელები, რამდენად ეფექტურია მათ მიერ შერჩეული სწავლების მეთოდები, როგორ აღწევენ სასწავლო-სააღმზრდელო მიზანს კონკრეტულ აღსაზრდელთან და როგორ უნდა დაგეგმონ მომავალი სასწავლო პროცესი. სკოლამდელ განათლებაში შეფასება სწორედ ზემოაღნიშნული მიზნების მიღწევას ემსახურება. ამდენად, სკოლამდელ განათლებაში აღსაზრდელთა შეფასების პრაქტიკის კვლევა მეტად აქტუალურია. სამაგისტრო ნაშრომის ფარგლებში გავაანალიზეთ აღსაზრდელთა შეფასებაზე არსებული სამართლებრივი რეგულაციები და ეროვნული კვლევები, რამაც ცხადყო, რომ თანამედროვე ქართულ რეალობაში არ იძებნება სკოლამდელ განათლებაში აღსაზრდელთა შეფასების პრაქტიკის კვლევასთან დაკავშირებული მნიშვნელოვანი რესურსი/კვლევა. შესაბამისად, აღნიშნულ თემატიკაზე ჩატარებული წინამდებარე კვლევა ორიგინალურია და წარმოადგენს სიახლეს. გამომდინარე იქიდან, რომ ნაშრომს აქვს ძიებითი ხასიათი, არ ვაყალიბებთ ამ ეტაპზე ჰიპოთეზას და, ვფიქრობთ, რომ აღნიშნული შემდგომი მუშაობის საკითხს წარმოადგენს.ka
dc.language.isokaen
dc.publisherIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.publisherივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.subjectაღსაზრდელის შეფასებაka
dc.subjectსკოლამდელი განათლებაka
dc.titleაღსაზრდელის შეფასების პრაქტიკის კვლევა სკოლამდელი განათლების საფეხურზეka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameMaster of Educationen
thesis.degree.nameგანათლების მეცნიერებების მაგისტრიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineგანათლების მეცნიერებები / Education Scienceska
dc.contributor.institutionIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.contributor.institutionივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Social and Political Sciencesen
dc.contributor.facultyფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
samagistro zhizhilashvili.pdfაღსაზრდელის შეფასების პრაქტიკის კვლევა სკოლამდელი განათლების საფეხურზე795.44 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

190
checked on Apr 19, 2024

Download(s)

2,317
checked on Apr 19, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.