გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის:
https://openscience.ge/handle/1/835
სათაური: | აღსაზრდელის შეფასების პრაქტიკის კვლევა სკოლამდელი განათლების საფეხურზე | ავტორები: | ჟიჟიაშვილი, ია | ხელმძღვანელი: | ქიტიაშვილი, ზაქარია | ხარისხის სახელი: | Master of Education განათლების მეცნიერებების მაგისტრი |
სასწავლო პროგრამის სახელი: | განათლების მეცნიერებები / Education Sciences | განათლების საფეხური (0 - საბაკალავრო, 1 - სამაგისტრო, 2 - სადოქტორო ან პოსტსადოქტორო): | 1 | დაწესებულება: | Ivane Javakhishvili Tbilisi State University ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი |
ფაკულტეტი: | Faculty of Social and Political Sciences ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი |
საკვანძო სიტყვები: | აღსაზრდელის შეფასება სკოლამდელი განათლება |
გამოცემის თარიღი: | 2019 | გამომცემელი: | Ivane Javakhishvili Tbilisi State University ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი |
რეზიუმე: | Child assesment is of utmost importance during preschool education because of its educational purposes. Assessment process durign early ages is related to a lot of challenges, since children develop in four main directions: physical, cognitive, social and emotional, however, not coherently. Every child hasd individual level of his/her development. Exhaustive information is provided through the assessment to every interested party – teachers, parents and experts of education. They analyze on which stage of development a child is, how effective their chosen teaching methods are, how they achieve educational goals with a child and how they should plan the next educational year. The assessment during the preschool education aims to reach the abovementioned goals. Therefore, child assessment practice research during preschool education is actual. Within the scope of this master’s thesis, we have analyzed legal framework and national researches regarding child assessment, which made clear that in Georgian modern reality, there is no significant research/source related to child assessment practice research during preschool education. Therefore, this research, conducted on the abovementioned topic, is original and novelty. Taking into consideration that the thesis has research nature, we are not formulating the hypothesis at this stage and belive that this is the subject for later work. შეფასების საკითხს სკოლამდელ განათლებაში უდიდესი ადგილი უკავია მისი აღმზრდელობითი ფუნქციიდან გამომდინარე. შეფასება ადრეულ ასაკში დაკავშირებულია დიდ გამოწვევებთან, რადგან ბავშვები ვითარდებიან ოთხი ძირითადი მიმართულებით: ფიზიკურად, კოგნიტიურად, სოციალურად და ემოციურად, მაგრამ არა თანმიმდევრულად. ყველა ბავშვს განვითარების ინდივიდუალური დონე აქვს. შეფასების საშუალებით ამომწურავ ინფორმაციას იღებს ყველა დაინტერესებული მხარე - აღმზრდელები, მშობლები, განათლების ექსპერტები. ისინი აცნობიერებენ, განვითარების რა ეტაპზე არიან აღსაზრდელები, რამდენად ეფექტურია მათ მიერ შერჩეული სწავლების მეთოდები, როგორ აღწევენ სასწავლო-სააღმზრდელო მიზანს კონკრეტულ აღსაზრდელთან და როგორ უნდა დაგეგმონ მომავალი სასწავლო პროცესი. სკოლამდელ განათლებაში შეფასება სწორედ ზემოაღნიშნული მიზნების მიღწევას ემსახურება. ამდენად, სკოლამდელ განათლებაში აღსაზრდელთა შეფასების პრაქტიკის კვლევა მეტად აქტუალურია. სამაგისტრო ნაშრომის ფარგლებში გავაანალიზეთ აღსაზრდელთა შეფასებაზე არსებული სამართლებრივი რეგულაციები და ეროვნული კვლევები, რამაც ცხადყო, რომ თანამედროვე ქართულ რეალობაში არ იძებნება სკოლამდელ განათლებაში აღსაზრდელთა შეფასების პრაქტიკის კვლევასთან დაკავშირებული მნიშვნელოვანი რესურსი/კვლევა. შესაბამისად, აღნიშნულ თემატიკაზე ჩატარებული წინამდებარე კვლევა ორიგინალურია და წარმოადგენს სიახლეს. გამომდინარე იქიდან, რომ ნაშრომს აქვს ძიებითი ხასიათი, არ ვაყალიბებთ ამ ეტაპზე ჰიპოთეზას და, ვფიქრობთ, რომ აღნიშნული შემდგომი მუშაობის საკითხს წარმოადგენს. |
URI: | https://openscience.ge/handle/1/835 |
ჩანს კოლექციებში: | ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები) |
ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი | აღწერა | ზომა | ფორმატი | |
---|---|---|---|---|
samagistro zhizhilashvili.pdf | აღსაზრდელის შეფასების პრაქტიკის კვლევა სკოლამდელი განათლების საფეხურზე | 795.44 kB | Adobe PDF | დათვალიერება-გახსნა |
CORE Recommender
გვერდის დათვალიერება
190
checked on Apr 19, 2024
გადმოწერა
2,317
checked on Apr 19, 2024
Google ScholarTM
გადამოწმება
ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.