Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/6
Title: მომხმარებელთან ურთიერთობის მართვის ავტომატიზირებული სისტემის როლი კომპანიის ფუნქციონირებაში
Other Titles: პირველი თემატური სემინარი
Authors: მალუძე, სალომე 
Issue Date: 2018
Abstract: 
უკანასკნელ პერიოდში ტექნოლოგიური სიახლეები აქტიურად ინერგება სხვადასხვა სფეროში, რომლებიც კონკურენტული უპირატესობის მოპოვების შესაძლებლობას აძლევს კომპანიებს. სწორედ ერთ-ერთი მათგანია მომხმარებელთან ურთიერთობის მართვის (CRM) საუნივერსიტეტო სისტემა, მის მთავარ ღირებულებას წარმოადგენს ერთ სივრცეში თავმოყრილი ინფორმაცია, რომლის ანალიზის საფუძველზე ხორციელდება სტუდენტებთან გრძელვადიანი ურთიერთობის, ახლი სტუდენტების მოზიდვის, არსებულის შენარჩუნების, კურსდამთავრებულებთან მჭიდრო ურთიერთობის ჩამოყალიბებისა და სასწავლო პროცესის მონიტორინგი.
URI: https://openscience.ge/handle/6
Appears in Collections:დისერტაციები

Files in This Item:
File Description SizeFormat
თემატური სემინარი - სალომე მალუძე.pdfთემატური სემინარი937.15 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s) 50

43
checked on Oct 29, 2019

Download(s) 50

135
checked on Oct 29, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.