გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/417
DC ველიმნიშვნელობაენა
dc.contributor.advisorჯახაია, ლელაka
dc.contributor.authorავალიანი, მარიამიka
dc.date.accessioned2019-11-07T11:16:02Z-
dc.date.available2019-11-07T11:16:02Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/417-
dc.description.abstractThe new strategic direction of the modern business is information technologies, which plays a huge role in the development of the marketing process. With the development of information technologies, internet marketing is also becoming more and more important as the increase of the internet market and internet consumers is undeniable. In this work internet-marketing, internet-market and internet-society is precisely discussed with both practical and theoretical aspects, which gives better opportunities to get to know practical recommendations on the research-related problems. Nowadays the role of the internet-marketing in modern society is more significant than ever, therefore the environment of the internet marketing is also discussed in this work. Additionally, elements of electronic business, electronic commerce and perspective directions of the internet marketing are also widely discussed. Furthermore, internet advertisement, system of the internet marketing, web pages, electronic post, internet society and its development throughout the years is mentioned, explained and discussed. During the working process, scientist research methods, such as, analyzing, compering and polling with the fill out forms, statistic methods were used. Also systematic method, which gives opportunity to discuss internet marketing as the system with its specific goals, based on achieving those goals and receiving consequences.en
dc.description.abstractთანამედროვე ბიზნესის ახალი სტრატეგიული მიმართულებაა ინფორმაციული ტექნოლოგიების ფართოდ გამოყენება, რომელიც ხელს უწყობს მარკეტინგის ევოლუციის პროცესს. ინფორმაციული ტექნოლოგიების გავრცელებასთან ერთად ვითარდება ინტერნეტ მარკეტინგის მეცნიერება, იზრდება ინტერნეტ ბაზარი და ინტერნეტ მომხარებელთა რაოდენობა, შესაბამისად მაღლდება მათი აქტივობა. ნაშრომში განიხილება ინტერნეტ-მარკეტინგის, ინტერნეტ-ბაზრის, ინტერნეტ-საზოგადოების, თეორიული და პრაქტიკული საკითხები, რომლებიც საკვლევი პრობლემატიკის, თეორიული საფუძვლებისა და პრაქტიკული რეკომენდაციების გაცნობისა და გაშუქების შესაძლებლობას იძლევა. ნაშრომში სისტემურადაა გაანალიზებული ინტერნეტ მარკეტინგული მიდგომის საბაზო ცნებები, ინტერნეტის ფუნქციები და სუბიექტები, განხილულია ინტერნეტის როლი თანამედროვე მარკეტინგში, ინტერნეტ-მარკეტინგის გარემო, მარკეტინ¬გული კვლევები ინტერნეტში, აგრეთვე კომპლექსურადაა შესწავლილი ელექტ¬ონული ბიზნესი და ელექტრონული კომერცია, ინტერნეტ მარკეტინგის ელემენ¬¬ტები, ინტერნეტ მარკეტინგული საქმიანობის პერსპექტიული მიმართ¬ულებები. მნიშვნელოვანი ყურადღება გამახვილებულია ინტერნეტ რეკლამაზე, ინტერნეტ მარკეტინგის სისტემებზე, ვებ საიტებზე, ელექტრონულ ფოსტაზე, ასევე განხილულია ინტერნეტ საზოგადოება და მისი განვითარება, ინტერნეტ მარკეტინგის სამართლებრივი და ეთიკური ინიციატივები. ნაშრომზე მუშაობის პროცესში გამოყენებული იქნა მეცნიერული კვლევის ისეთი მეთოდები, როგორიცაა ანალიზის, შედარების და ანკეტური გამოკითხვის, სტატისტიკური მეთოდები და ექსპერტულ შეფასებათა მეთოდები. გამოყენებულია სისტემური მიდგომა, რომელიც იძლევა შესაძლებლობას ინტერნეტ მარკეტინგი განხილულ იქნას, როგორც სისტემა თავისი მიზნებით, მათი რეალიზაციის და გარკვეული შედეგების მიღების საშუალებებით.ka
dc.language.isoka-
dc.subjectმარკეტინგიka
dc.subjectინტერნეტიka
dc.titleინტერნეტ-მარკეტინგი და მისი განვითარება საქართველოშიka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineბიზნესის ადმინისტრირებაka
dc.contributor.institutionსაქართველოს საპატრიარქოს წმიდა ტბელ აბუსერისძის სახელობის სასწავლო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyაგრარულ მეცნიერებათა და ბიზნესის ადმინისტრირების ფაკულტეტიka
item.fulltextWith Fulltext-
item.languageiso639-1ka-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.grantfulltextopen-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
ჩანს კოლექციებში:აგრარულ მეცნიერებათა და ბიზნესის ადმინისტრირების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)
ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
samagistro avaliani.pdfინტერნეტ-მარკეტინგი და მისი განვითარება საქართველოში600.57 kBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
მარტივი ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

408
checked on Sep 27, 2024

გადმოწერა

1,567
checked on Sep 27, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.