Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/2647
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorბაუჩაძე, ბესიკka
dc.contributor.authorქობულაძე, ნინოka
dc.date.accessioned2021-11-17T09:46:58Z-
dc.date.available2021-11-17T09:46:58Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/2647-
dc.description.abstractბიზნესის სოციალური პასუხისმგებლობა თანამედროვე მსოფლიოში მნიშვნელოვანი საკითხია, რომელიც გავლენას ახდენს ქვეყნის ეკონომიკურ, სოციალურ და გარემოსდაცვით საკითხებზე. ნაშრომში განხილულია ბიზნესის სოციალური პასუხისმგებლობა, როგორც ახალი მიმართულება ბიზნესის საქმიანობისა, მისი ისტორიული საფუძვლები და გამოწვევები. კომპანიები, რომლებიც აქტიურად არიან ჩართული სოციალურ აქტივობებში, უფრო წარმატებულები, საზოგადოებისთვის მიმზიდველები და ფინანსურად მომგებიანები ხდებიან. ისინი ახალი გამოწვევების წინაშე დგებიან, რაც განსაკუთრებით მნიშვნელობანია მცირე და საშუალო ბიზნესის მქონე კომპანიებისთვის. სწორედ ეს განაპირობებს აღნიშნული თემის აქტუალობას. ნაშრომის მიზანს წარმოადგენს სათანადო თეორიული მასალისა და მაჩვენებლების შესწავლის საფუძველზე კორპორაციული სოციალური პსუხისმგებლობის მნიშვნელობის შეფასება, დადებითი და უარყოფითი ფაქტორების გამოვლენა, ასევე საქართველოში არსებული კომპანიების სოციალური პასუხისმგებლობის შეფასება.ka
dc.description.abstractCorporate social responsibility is an important issue in the modern world, which affects the economic, social and environmental problem of a country. The work deals with Corporate social responsibility as the new direction of business activity, his historical foundations and challenges. Companies that are actively involved in social activities are becoming more successful, attractive to the public, and financially profitable. They are facing new challenges, which is especially important for companies with small and medium-sized businesses. This is precisely the reason for this work. The aim of the work is to evaluate the significance of Corporate Social Responsibility and identify positive and negative factors based on the study of relevant theoretical material and indicators, Also, assessment of social responsibility of companies in Georgia.en
dc.language.isokaen
dc.subjectბიზნესის სოციალური პასუხისმგებლობაka
dc.subjectეკონომიკური განვითარებაka
dc.subjectკორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობაka
dc.subjectმცირე და საშუალო კომპანიებიka
dc.titleბიზნესის სოციალური პასუხისმგებლობა და გამოწვევები საქართველოშიka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრიka
thesis.degree.disciplineბიზნესის ადმინისტრირებაka
dc.contributor.institutionსაქართველოს საპატრიარქოს წმიდა ტბელ აბუსერისძის სახელობის სასწავლო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyაგრარულ მეცნიერებათა და ბიზნესის ადმინისტრირების ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:აგრარულ მეცნიერებათა და ბიზნესის ადმინისტრირების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Nino Kobuladze Samagistro.pdfბიზნესის სოციალური პასუხისმგებლობა და გამოწვევები საქართველოში868.42 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

198
checked on Apr 23, 2024

Download(s)

769
checked on Apr 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.