გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/2615
DC ველიმნიშვნელობაენა
dc.contributor.advisorზოიძე, აკაკიka
dc.contributor.authorზოიძე, მარიამka
dc.date.accessioned2021-11-11T17:22:42Z-
dc.date.available2021-11-11T17:22:42Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/2615-
dc.description.abstractსამაგისტრო ნაშრომში ,,მოსწავლეთა მოტივაციის ამაღლების სტრატეგიები“ განხილულია სწავლის მოტივაციის, როგორც ფსიქოლოგიური ფენომენისა და მოსწავლის წარმატების ფაქტორის, არსი და გაანალიზებულია მოტივაციის განმხილველი თეორიები, განწყობისა და მოტივაციის ურთიერთდამოკიდებულება, მოსწავლეთა ტიპოლოგია და მათი ფსიქოლოგიოური თავისებურებები. ნაშრომში ყურადღებაა გამახვილებული მოტივაციის სახეებზე - ექსტრინსიკულ ანუ გარეგან და ინტრინსიკულ ანუ შინაგან მოტივაციაზე. განხილულია მოტივაციაზე მოქმედი შიდაპიროვნული ბუნებრივი და გარეგანი ფაქტორები, ასევე, გაშუქებულია მასწავლებლის მიერ მოტივაციის ასამაღლებელი სტრატეგიები და მეთოდები. ნაშრომში ხაზგასმულია მოსწავლის მოტივაციის ამაღლების საქმეში ოჯახისა და სკოლის ურთიერთთანამშრომლობის დიდი მნიშვნელობა. აღნიშნული საკითხების განხილვაში ვეყრდნობით სამეცნიერო ლიტერატურას, სახელმძღვანელოებს, სტატიებს, ინტერნეტ-წყაროებს. კვლევაში გამოყენებული გვაქვს ანკეტირებისა და ინტერვიუს მეთოდები.ka
dc.description.abstractThe master's thesis "Strategies to increase student motivation" discusses the essence of learning motivation as a psychological phenomenon and a factor of student success, and analyzes theories of motivation, the relationship between mood and motivation, student typology and their psychology. The paper focuses on the types of motivation - extrinsic or external and intrinsic or internal motivation. Intrinsic natural and external factors affecting motivation are discussed, as well as strategies and methods to increase motivation by the teacher. The paper emphasizes the great importance of family and school cooperation in raising student motivation. We rely on scientific literature, textbooks, articles, Internet sources to discuss these issues. We used survey and interview methods in the research.en
dc.language.isokaen
dc.subjectსწავლის მოტივაციაka
dc.subjectმოტივაციის სახეებიka
dc.subjectექსტრინსიკული ანუ გარეგანი მოტივაციაka
dc.subjectინტრინსიკული ანუ შინაგანი მოტივაციაka
dc.titleმოსწავლეთა მოტივაციის ამაღლების სტრატეგიებიka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.disciplineგანათლებაka
thesis.degree.disciplineგანათლების მაგისტრიka
dc.contributor.institutionსაქართველოს საპატრიარქოს წმიდა ტბელ აბუსერისძის სახელობის სასწავლო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტიka
item.fulltextWith Fulltext-
item.languageiso639-1ka-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.grantfulltextopen-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
ჩანს კოლექციებში:ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)
ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
Mariam Zoidze Samagistro.pdfმოსწავლეთა მოტივაციის ამაღლების სტრატეგიები554.96 kBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
მარტივი ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

337
checked on Sep 27, 2024

გადმოწერა

2,805
checked on Sep 27, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.