Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/224
Title: პერსონალიზებული მარკეტინგული კომუნიკაციების უახლესი ტრენდების ანალიზი
Authors: სამხარაძე, სალომე 
ბეთხოშვილი, მარიამ 
Keywords: თანამედროვე მარკეტინგული კომუნიკაციების უახლესი ტრენდები
Issue Date: 2019
Abstract: 
Personalized Marketing Communications have a big impact on improving relationships between business and consumer. By analyzing newest trends, it’s evident that companies have more chances to gain competitive advantage by investing more time and resources in these trends. Campaigns which are focused to suggest experience suited to consumers interests, have higher response rates from consumers. Marketers acknowledge the efficiency of the personalized marketing communications and despite many challenges, personalized marketing communications are going to be used more extensively during their campaign planning processes.
Description: 
პერსონალიზებული მარკეტინგული კომუნიკაციები მნიშვნელოვან როლს თამაშობს თანამედროვე ბიზნესის მიერ მომხმარებლებთან მჭირდო ურთიერთობების ფორმირებაში. უახლესი ტრენდების ანალიზმა გვაჩვენა, რომ რაც უფრო მეტად ცდილობს კომპანია ჩადოს დრო და რესურსი მათ დანერგვაში, მით უფრო მეტი შესაძლებლობა აქვს მოიპოვონ კონკურენტუნარიანობა გრძელვადიან პერსპექტივაში. კამპანიები, რომლებიც ფოკუსირებულია მომხმარებელთა სხვადასხვა ჯგუფისთვის მათზე მორგებული გამოცდილების შეთავაზებაზე, უფრო მეტ ჩართულობას იღებენ მომხმარებელთა მხრიდან. მარკეტერები კი აღიარებენ პერსონალიზებული კომუნიკაციების ეფექტიანობას და სხვადასხვა გამოწვევის მიუხედავად, მზად არიან მეტი პრიორიტეტი მიანიჭონ პერსონალიზაციას მარკეტინგული კომუნიკაციების დაგეგმვისას.
URI: https://openscience.ge/handle/1/224
Appears in Collections:დისერტაციები

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Samagistro_Samkharadze Salome.pdfპერსონალიზებული მარკეტინგული კომუნიკაციების უახლესი ტრენდების ანალიზი1.83 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

18
checked on Nov 25, 2019

Download(s)

48
checked on Nov 25, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.