Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/213
Title: პერსონალიზირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების უახლესი ტრენდების ანალიზი
Authors: ბოლქვაძე, მარიამ 
Keywords: მარკეტინგული კომუნიკაცია;პერსონალიზირებული;მცირე ბიზნესი;საშუალო ბიზნესი;ტრენდები;კვლევა.
Issue Date: 2019
Abstract: 
მარკეტინგი დღითი დღე აქტიური ხდება არამარტო მსოფლიოში, არამედ საქართველოშიც. მარკეტერები ცდილობენ ახალი, კრეატიული და ინოვაციური იდეების გამოყენებას, რათა მოიპოვონ და შეინარჩუნონ ლოიალური მომხმარებელი, მყარად ჩაბეჭდონ მათ გონებაში ბრენდი.
პერსონალიზირებული მარკეტინგული კომუნიკაციები ახლადაახლა უფრო იკრეფს ძალას და უფრო აქტიური ხდება. დიდი და ცნობილი კომპანიები ცდილობენ უფრო აქტიურად გამოიყენონ, საქართველოში და მცირე და საშუალო საწარმოებში კი ეს ტაქტიკა განვითარებული არ არის.
გამომდინარე ზემოთქმულიდან, ჩემთვის საინტერესოს წარმოადგენდა შემესწავლა პერსონალიზირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების გამოყენების მსოფლიო პრაქტიკა და შედეგები, უპირატესობა, გამოწვევები გამოწვევების დაძლევის გზები და გამეკეთებინა უახლესი ტრენდების კვლევა პერსონალიზირებულ მარკეტინგულ კომუნიკაციებში პატარა და და მცირე ბიზნესის პრაქტიკაში , კონკრეტულად კერძო სკოლების მაგალითზე.
URI: https://openscience.ge/handle/1/213
Appears in Collections:დისერტაციები

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Samagistro Mariam Bolkvadze.pdfპერსონალიზირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების უახლესი ტრენდების ანალიზი922.78 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

51
checked on Apr 7, 2020

Download(s)

216
checked on Apr 7, 2020

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.