Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/193
Title: ქართული სტარტაპის გლობალურ ბაზარზე გასვლის შესაძლებლობები და გამოწვევები
Authors: სინაურიძე, თორნიკე 
კორძაძე, სალომე 
Keywords: საქართველოს სტარტაპ გარემო;გლობალურ ბაზარზე გასვლის სირთულეები;სტარტაპი და მისი არსი
Issue Date: 2019
Abstract: 
მოცემულ სამაგისტრო ნაშრომში განხილულია ქართული სტარტაპების გლობალურ ბაზარზე გასვლის შესაძლებლობები და გამოწვევები. შესავალში გადმოცემულია თუ რა არის ზოგადად სტარტაპი, მისი არსი და მახასიათებლები, რატომ და რა მიზნით ყალიბდება სტარტაპები, რა განსხვავება მასსა და ჩვეულებრივ ბიზნეს წამოწყებას შორის. ძირითად საკვლევ თემას წარმოადგენს: ქართული სტარტაპის უცხოურ ბაზარზე გასვლის შესაძლებლობები და გამოწვევები. ასევე განხილულია სხვა ქვეყნების მიდგომა სტარტაპებთან, მათი ხელშემწყობი და ხელისშემშლელი ფაქტორები. საქართველოს, ისრაელის, ესტონეთის და ბელარუსის მაგალითზე განხილულია სტარტაპის გლობალურ ბაზარზე გასვლის პერსპექტივები და გამოწვევები.
კვლევის მეთოდოლოგიაში გამოყენებულია თვისობრივი და რაოდენობრივი კვლევის მეთოდები, პირისპირ ინტერვიუს და კითხვარის მეშვეობით გამოკითხული იქნა ქართველი სტარტაპერები რომლებიც წარმატებით ფუნქციონირებენ როგორც ქართულ ასევე უცხო ბაზრებზე. ნაშრომში განხილულია ქართველი სტარტაპერების უცხოურ ბაზარზე გასვლის სირთულეები და ხელის შემწყობი ფაქტორები თითოული სტარტაპერის მაგალითზე.

This master's thesis reviews Georgian Startups' opportunities and their challenges of entering the global market. The introduction explores the essence and characteristics of Startup; for what reason is it established for and what is the difference between building a Start-up and building a Business? The main research topic is Georgian Startups’ opportunities and challenges of entering the foreign market. This paper also reviews other countries’ approaches towards Startups, their facilitative, and hindering factors. On the examples of Georgia, Israel, Estonia, and Belorussia, this paper discusses Startups' perspectives and challenges for entering the global market.
The methods of qualitative and quantitative research have been used in the research methodology, through interviews and questionnaires, the Georgian starters were successfully functioning both Georgian and foreign markets. Georgian Startups that successfully operate in the foreign market answered the questions in the format of personal interviews. This paper, on the examples of each Startup - reviews Georgian Startups' challenges and their facilitative factors for entering the foreign market.
URI: https://openscience.ge/handle/1/193
Appears in Collections:დისერტაციები

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Samagistro - Sinauridze, Kordzadze.pdfქართული სტარტაპის გლობალურ ბაზარზე გასვლის შესაძლებლობები და გამოწვევები678.51 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

29
checked on Apr 7, 2020

Download(s)

262
checked on Apr 7, 2020

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.