Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/190
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorგოგიჩაძე, ანაka
dc.contributor.authorკენკებაშვილი, თინათინka
dc.contributor.authorაკობია, მარიამka
dc.contributor.authorდვალიშვილი, მარიამka
dc.date.accessioned2019-06-17T13:18:13Z-
dc.date.available2019-06-17T13:18:13Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/190-
dc.description.abstractFor the first time, the rising tendency of the world’s population interest in corporate social responsibility is taking shape into the report published by Nielsen in 2012. In Georgia, corporate social responsibility has recently become more important and noteworthy for companies and consumers. The increased interest is due to competitive markets. Other important factors are influence of digital media that causes swift spreading of information and consumers became more demanding. The aim of the paper is to outline costumers’ attitude towards socially active hospitals, to assess if customers prefer the services that offered by CSR-oriented hospitals and if they are willing to pay more. The quantitative research method was selected to determine corporate social responsibility activities’ influence on costumers’ behavior in healthcare sector. The questionnaires were distributed via social network - Facebook. The survey analysis showed, that most of costumers have positive attitude towards CSR-oriented clinics and in case of similar services would prefer the services of the hospitals, which carry out corporate social responsibility activities. In addition, the research showed that the consumers’ majority do not have clear position about purchasing intent. During the research, new and interesting target segment was revealed for hospitals. Implementation of effective CSR strategies can influence on consumers purchasing intents. The information is statistically valuable and allows the companies to make the effective decisionsen
dc.description.abstractპირველად, კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობით მსოფლიო მოსახლეობის დაინტერესების მზარდი ტენდენცია 2012 წელს გამოიკვეთა, ნილსენის მიერ გამოქვეყნებულ ანგარიშში და საქართველოშიც, როგორც კომპანიებისთვის ასევე მომხმარებლებისთვის, მნიშვნელოვანი და საყურადღებო ბოლო პერიოდში გახდა. კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის მიმართ ინტერესის ზრდა გამოწვეულია ბაზარზე არსებული კონკურენციით. ასევე, მნიშვნელოვანი ფაქტორია ციფრული მედია საშუალებების გავლენით მოხმარებლისთვის ინფორმაციის ხელმისაწვდომობის ზრდის ეფექტი და მისი გავლენა ცნობიერებაზე, რაც მომხმარებელს აძლევს შესაძლებლობას მეტად მომთხოვნი იყოს კომპანიების მიმართ. ამ ნაშრომის მიზანია განისაზღვროს თუ როგორია საქართველოში მომხმარებლების განწყობა სოციალურად აქტიური კლინიკების მიმართ. შეფასდეს ანიჭებენ თუ არა უპირატესობას სოციალური პასუხისმგებლობის მქონე კლინიკების მომსახურებას და გამოთქვამენ თუ არა მზადყოფნას გადაიხადონ საშუალო ღირებულებაზე მეტი ისეთი კლინიკების მომსახურებაში, რომლებიც ახორციელებენ კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის აქტივობებს. ჯანდაცვის სექტორში მომხმარებლის ქცევაზე კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის გავლენის დასადგენად, შეირჩა რაოდენობრივი კვლევის მეთოდი და კითხვარი ელექტრონულად გავრცელდა სოციალური ქსელის მეშვეობით. ჩატარებულმა კვლევამ აჩვენა, რომ მომხმარებელთა უმრავლესობა კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის მქონე კლინიკების მიმართ პოზიტიურად არის განწყობილი და მსგავსი სერვისების შემთხვევაში, უპირატესობას ანიჭებს კლინიკას, რომელიც ახორციელებს კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის აქტივობებს. ასევე, წინამდებარე კვლევამ აჩვენა, რომ მომხარებლების უმრავლესობას არ აქვს ჩამოყალიბებული პოზიცია მსყიდველობით განზრახვებთან დაკავშირებით. კვლევის ფარგლებში კლინიკებისთვის გამოიკვეთა საინტერესო და მნიშვნელოვანი ახალი სამიზნე ჯგუფი, რომელზეც შესაძლებელია გავლენა მოახდინონ მათზე მორგებული აქტივობების განხორციელების შემთხვევაში. მიღებული ინფორმაცია არის სტატისტიკურად მნიშვნელოვანი და ღირებული კლინიკების მენეჯმენტისთვის. ამ ინფორმაციის გამოყენება კომპანიას მიცემს შესაძლებლობას მიიღოს სწორი და ეფექტური გადაწყვეტილებები სტრატეგიის დაგეგმვის პროცესში.ka
dc.language.isoka-
dc.publisherBusiness and Technology Universityen
dc.publisherბიზნესისა და ტექნოლოგიების უნივერსიტეტიka
dc.subjectCSRen
dc.subjectკორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობაka
dc.subjectსოციალური პასუხსიმგებლობაka
dc.subjectსოციალური აქტივობებიka
dc.subjectჯანდაცვის სექტორიka
dc.subjectმომხმარებლის მსყიდველობითი განზრახვებიka
dc.subjectმომხმარებლის ქცევაka
dc.titleკორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის გავლენა მომხმრებლის ქცევაზე ჯანდაცვის სექტორშიka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameMBA in Managementen
thesis.degree.nameბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი მენეჯმენტშიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineბიზნესის ადმინისტრირება და თანამედროვე ტექნოლოგიებიka
dc.contributor.institutionBusiness and Technology Universityen
dc.contributor.institutionბიზნესისა და ტექნოლოგიების უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Business and Technologiesen
dc.contributor.facultyბიზნესისა და ტექნოლოგიების ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Samagistro Kenkebashvili, Akobia, Dvarishvili.pdfკორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის გავლენა მომხმრებლის ქცევაზე ჯანდაცვის სექტორში975.92 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

198
checked on Apr 20, 2024

Download(s)

1,928
checked on Apr 20, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.