გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/1619
სათაური: აზროვნების უნარის განვითარება მათემატიკის სწავლების პროცესში
ავტორები: ბარამიძე, ნათია 
ხელმძღვანელი: ჭუმბურიძე, გივი 
ხარისხის სახელი: განათლების მაგისტრი
სასწავლო პროგრამის სახელი: განათლება
განათლების საფეხური
(0 - საბაკალავრო, 1 - სამაგისტრო, 2 - სადოქტორო ან პოსტსადოქტორო)
1
დაწესებულება: საქართველოს საპატრიარქოს წმიდა ტბელ აბუსერისძის სახელობის სასწავლო უნივერსიტეტი 
ფაკულტეტი: ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი 
საკვანძო სიტყვები: განათლება
აზროვნების უნარი
კრიტიკული აზროვნება
მათემატიკა
გამოცემის თარიღი: 2017
რეზიუმე: 
In the work of Natia Baramidze "Development of Thinking Skills in Mathematics Study Process" analyzes the issues of critical thinking and problem solving. Critical thinking components and strategies are given. Problems of problem situations and problematic tasks are offered in mathematics.
The scientific novelty of the thesis is to develop and analyze the effective approach of critical thinking to solve the problem. The experience of critical thinking and problem solving is analyzed.
Problem solving is a tactful act that combines with the ability to understand the emotional intake of the person, the will, the ability to communicate. Problem solving implies the idea of solving the problems and methods of supporting certain problems. Different strategies are used to solve the problem, finding the right way.
One of the most common strategies for problem solving is the approach of critical thinking, which involves exclusion of incorrect responses and oriented on correct answers.
The pedagogical experience has been studied, the materials are presented in samples, examples, and descriptions.
This work facilitates the planning of the teaching process in compliance with the teacher's professional standards, the skills to solve the problem and the pursuit of the skills of the students to develop their thinking skills.

ნაშრომში გაანალიზებულია კრიტიკული აზროვნებისა და პრობლემის გადაჭრის ურთიერთმიმართების საკითხები. მოცემულია კრიტიკული აზროვნების კომპონენტები და სტრატეგიები. შემოთავაზებულია პრობლემური სიტუაციებისა და პრობლემური ამოცანების ტიპები მათემატიკაში.
ნაშრომის მეცნიერულ სიახლეს წარმოადგენს ის, რომ დამუშავდა და გაანალიზდა პრობლემის გადაჭრისათვის კრიტიკული აზროვნების ამოქმედების ეფექტური მიდგომები. გაანალიზებულია კრიტიკული აზროვნებისა და პრობლემის გადაჭრის გამოცდილება.
პრობლემის გადაჭრა არის რთლი მოქმედება, რომელიც სააზროვნო უნარ-ჩვევებთან ერთად გულისხმობს პიროვნების ემოციურ მომზდებას, ნებისყოფას, კომუნიკაციის უნარს. პრობლემის გადაჭრა გულისხმობს გარკვეული პრობლემების ამოსახსნელი პირობების, ხერხებისაგან დამხმარე საშუალებების მოფიქრებას. პრობლემის გადასაჭრელად გამოიყენება სხვადასხვა სტრატეგია, საძებნია სწორი გზა.
პრობლემის გდაჭრის ყველაზე გავრცელებული სტრატეგიაა კრიტიკული აზროვნების მიდგომები, რომელშიც იგულისხმება არასწორი პასუხების გამორიცხვა და მხოლოდ სწორ პასუხზე ორიენტირება.
შესწავლილია პედაგოგიური გამოცდილება, მასალები წარმოდგენილია ნიმუშების, მაგალითების, აღწერის სახით.
მოცემული ნაშრომი ხელს უწყობს მასწავლებლის პროფესიული სტანდარტის მოხოვნის შესაბამისად სასწავლო პროცესის დაგეგმვაში, პრობლემის გადაჭრის უნარჩვევებისა და მოსწავლეებში სააზროვნო უნარების განვითარებისათვის საქმიანბის განხორციელებას.
URI: https://openscience.ge/handle/1/1619
ჩანს კოლექციებში:ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)

ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
natia baramidze Samagistro.pdfაზროვნების უნარის განვითარება მათემატიკის სწავლების პროცესში1.09 MBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
სრული ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

432
checked on Apr 19, 2024

გადმოწერა

3,669
checked on Apr 19, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.