Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/1613
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorსანიკიძე, ჰამლეტka
dc.contributor.authorთურმანიძე, ლიკაka
dc.date.accessioned2020-02-13T12:45:53Z-
dc.date.available2020-02-13T12:45:53Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/1613-
dc.description.abstractThe master thesis "The Role of Internet Marketing in the Development of Agribusiness" discusses the role, importance, use of the latest trends and tools in the international economy. The paper analyzes innovative methods of internet marketing and the need to use them to attract and sell customers. One of the key areas of today's economy is agribusiness that is competitive, whose growth and profitability cannot be achieved without properly designed and planned Internet marketing. The essay also covers the current state and prospects of agribusiness in Georgia. In researching these issues we rely on scientific literature, textbooks, statistical material, diagrams, internet resources.en
dc.description.abstractსამაგისტრო ნაშრომში ,,ინტერნეტ-მარკეტინგის როლი აგრობიზნსის განვითრებაში“ განხილულია ინტერნეტ-მარკეტინგის როლი, მნიშვნელობა, უახლესი ტენდენციებისა და ინსტრუმენტების გამოყენება საერთაშორისო ეკონომიკაში. ნაშრომში გაანალიზებულია ინტერნეტ-მარკეტინგის ინოვაციური მეთოდები და მათი გამოყენების აუცილებლობა მომხმარებელთა მოზიდვისა და პროდუქციის გასაღების მიზნით. დღეს ეკონომიკის ერთ-ერთი სფეროს, აგრობიზნესის მთავარი მახასიათებელი კონკურენტუნარიანობაა, რომლის ზრდა და სათანადო მოგების მიღება შეუძლებელია სწორად შემუშავებული და დაგეგმილი ინტერნეტ-მარკეტინგის გარეშე. ნაშრომში გაშუქებულია ასევე საქართველოში აგრობიზნესის ინოვაციური არსებული მდგომარეობა და პერსპექტივები, საუბარია ინტერნეტ-მარკეტინგის უდიდეს მნიშვნელობაზე აგრობიზნესის განვითარების ხელშეწყობისათვის. აღნიშნული საკითხების კვლევაში ვეყრდნობით სამეცნიერო ლიტერატურას, სახელმძღვანელოებს, სტატისტიკურ მასალას, დიაგრამებს, ინტერნეტ-რესურსებს.ka
dc.language.isoka-
dc.subjectინტერნეტ-მარკეტინგიka
dc.subjectაგრობიზნესიka
dc.titleინტერნეტ-მარკეტინგის როლი აგრობიზნესის განვითარებაშიka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineბიზნესის ადმინისტრირებაka
dc.contributor.institutionსაქართველოს საპატრიარქოს წმიდა ტბელ აბუსერისძის სახელობის სასწავლო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyაგრარულ მეცნიერებათა და ბიზნესის ადმინისტრირების ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:აგრარულ მეცნიერებათა და ბიზნესის ადმინისტრირების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
lika turmanidze samagistro.pdfინტერნეტ-მარკეტინგის როლი აგრობიზნესის განვითარებაში654.71 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

159
checked on Apr 20, 2024

Download(s)

1,546
checked on Apr 20, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.