Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/1344
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorმაისაშვილი, ხათუნაka
dc.contributor.authorგიგაური, ნინოka
dc.date.accessioned2020-01-14T11:30:55Z-
dc.date.available2020-01-14T11:30:55Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/1344-
dc.description.abstractწინამდებარე ნაშრომის მიზანია, ემპირიული მონაცემების, კერძოდ, 27 მედიანიმუშის ანალიზზე დაყრდნობით ვუჩვენო, როგორ აქცევს მედია საკუთარ დღის წესრიგში საზოგადოებრივი აზრის კვლევების შედეგების ინტერპრეტაციას. უფრო განზოგადებულად რომ ვთქვათ, საკვალიფიკაციო ნაშრომი შეეხება საზოგადოებაში არსებული განწყობების ორმაგ დეკოდირებას: (1) დეკოდირება, რომლის მეშვეობითაც საზოგადოებრივი განწყობა კუმულაციურად აისახება სოციოლოგიური სამსახურების ანგარიშებში და (2) მეორადი დეკოდირება, რომლის დროსაც მედია საკუთარი დღის წესრიგის ფარგლებში, საკუთარი ღირებულებების სიტემაში აქცევს სოციოლოგიური კვლევის შედეგებს. ნაშრომში განხილულია ქართული საზოგადოების შემსწავლელი ორგანიზაციების, „ფრიდომ ჰაუსისა“ და ამერიკის ეროვნულ-დემოკრატიული ინსტიტუტის რეგულარული გამოკითხვების ბოლო რაუნდის (2018 წლის მარტი) შედეგად მიღებული მონაცემების შერჩევის კრიტერიუმები და ინტერპრეტაციის შინაარსობრივი ფარგლები სამი ქართული სატელევიზიო არხის სამაუწყებლო ბადეში: რუსთავი-2, იმედი და საზოგადოებრივი მაუწყებელი.ka
dc.format.extent76 გვ.ka
dc.language.isokaen
dc.publisherIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.publisherივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.subjectმედიის გავლენაka
dc.subjectსაზოგადოებრივი აზრიka
dc.titleმედიის გავლენა საზოგადოებრივ აზრზეka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameჟურნალისტიკის მაგისტრიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineმედია და ახალი ტექნოლოგიები. Media and New Technologyka
thesis.degree.grantorივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი.ka
dc.contributor.institutionIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.contributor.institutionივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Social and Political Sciencesen
dc.contributor.facultyსოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
MA Thesis. Gigauri axteq.pdfმედიის გავლენა საზოგადოებრივ აზრზე691.96 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

382
checked on Apr 19, 2024

Download(s)

695
checked on Apr 19, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.