Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/115
Title: აფხაზეთის კონფლიქტის რთული სისტემის ანალიზის ინოვაციური 4D-RAV-17 მეთოდი
Other Titles: მრავალწახნაგოვანი კონფლიქტების და სამშვიდობო პროცესების ანალიზის ინოვაციური მეთოდი 4D-RAV-17
(აფხაზეთის კონფლიქტის მაგალითზე)
ხელმძღვანელობით განხორციელებული სადისერტაციო კვლევის პროექტი
Authors: რუსეცკი, ალექსანდრე 
Keywords: საერთაშორისო ურთიერთობები;აფხაზეთის კონფლიქტი
Issue Date: 2018
Abstract: 
აფხაზოლოგია, არ შეიძლება შემოიფარგლოს მხოლოდ ცალკეული სამეცნიერო დარგებით. იგი თავის შინაარსით არის მულტიდისციპლინური.
აფხაზოლოგიის სამეცნიერო მისიაა სხვადასხვა მეცნიერული მიმართულებების გაერთიანება აფხაზეთისა და აფხაზეთელების კეთილდღეობისათვის.
მნიშვნელოვანია, რომ მეცნიერების შესაძლებლობები არასაკმარისად იყო გამოყენებული ისეთი პრობლემის მართვაში, როგორიცაა დღემდე მოუგვარებელი აფხაზეთის კონფლიქტი.
ეს კონფლიქტი ნამდვილად „იმსახურებს“, რომ გახდეს აბხაზოლოგიური კვლევების ერთ-ერთი მთავარი ობიექტი.
სიტუაციას ართულებს ის, რომ თვით აბხაზოლოგია წარმოადგენს დღეს აფხაზეთის კონფლიქტის ერთ-ერთ არენას, რაც რეალური საფრთხეა სამშვიდობო პროცესისათვის. მეცნიერება უნდა ემსახურებოდეს მშვიდობას და არა კონფლიქტს.
მნიშვნელოვანია მეცნიერი-აბხაზოლოგების ჩართულობა ახალი სამშვიდობო პროცესის დიაგნოსტიკაში, დაგეგმარებასა და განვითარებაში. მეცნიერების თანამშრომლობა მშვიდობისათვის წარმოადგენს - აკადემიური, სამეცნიერო და საუნივერსიტეტო დიპლომატიის ფუძეს.
ჩვენი სადისერტაციო კვლევითი პროექტი - „აფხაზეთის კონფლიქტის კომპლექსური სისტემის ინტერდისციპლინური შედარებითი ანალიზი ინოვაციური 4D-RAV-17 მეთოდით“
URI: https://openscience.ge/handle/1/115
Appears in Collections:კოლოკვიუმები, სემინარები, პროექტები/პროსპექტუსები

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Aleksandre rusecki -Kvleva.pdfაფხაზეთის კონფლიქტის რთული სისტემის ანალიზის ინოვაციური 4D-RAV-17 მეთოდი429.97 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

29
checked on Oct 29, 2019

Download(s) 50

195
checked on Oct 29, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.