Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/114
Title: სიმ-მეთოდის როლი სასწავლო/პროფესიული ბედნიერების დეპრივაციის მართვაში
Other Titles: მრავალწახნაგოვანი კონფლიქტების და სამშვიდობო პროცესების ანალიზის ინოვაციური 4D-RAV-17 მეთოდი
(საერთაშორისო ურთიერთობების სპეციალისტებისათვის)
წარმოადგენილი თემატური სემინარის პროექტი
Authors: რუსეცკი, ალექსანდრე 
Keywords: საერთაშორისო ურთიერთობები
Issue Date: 2018
Description: 
ამ მოდულის შექმნა განაპირობა სურვილმა რომ საუნივერსიტეტო სასწავლო პროცესი გახდეს უფრო ეფექტური და შედეგზე ორიენტირებული. ქვემოთ მოცემული ინფორმაცია სასარგებლოა უნივერსიტეტის ადმინისტრაციისათვის და ასევე პედაგოგებისათვის. მათი ინფორმირება ახალი მეთოდის შესახებ წარმოადგენს ინოვაციური პედაგოგიური მეთოდის დანერგვის მნიშვნელოვან რგოლს. პრაქტიკამ დაამტკიცა, რომ ინოვაციის დანერგვის ერთ-ერთ მთავარ ბარიერს წარმოადგენს ამ ინოვაციის შესახებ ინფომაციის ნაკლებობა რომელიც იწვევს ზოგ შემთხვევაში სამართლიან, და ზოგ შემთხვევაში უსამართლო ეჭვებს და ხელს უშლის პოზიტიური ტრანსფორმაციის პროცესს. პოზიტიური ტრანსფორმაციის დაფიქსირება მეტად მნიშვენლოვან ამოცანას წარმოადგენს თვით ამ მეთოდის დახვეწისათვის
URI: https://openscience.ge/handle/1/114
Appears in Collections:კოლოკვიუმები, სემინარები, პროექტები/პროსპექტუსები

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Aleksandr Rusecki Tematuri.pdfსიმ-მეთოდის როლი სასწავლო/პროფესიული ბედნიერების დეპრივაციის მართვაში312.14 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

19
checked on Oct 29, 2019

Download(s)

80
checked on Oct 29, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.